۱۰:۱۱ - جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵

بیانیه سازمان بسیج دانش اموزی استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر نمود و تاکید کرد: ایران با تکیه بر نیروی علمی برای تبدیل شدن به الگوی موفق جهانی لحظه ای درنگ نمی کند.

به گزارش شاهین پرس؛ سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت يوم الله 13 آبان بيانيه ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسمه تعالی

{السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک}

دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا

روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، سالروز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه و روز دانش آموز می باشد، لذا دانش آموزان بسیجی سراسر استان همنوا با آحاد و  اقشار مختلف ایران اسلامی طنین مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور رشادت و فداکاری قشر تاثیر گذار کشور قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می باشد. در چنین روزی در سال ۵۷ عده کثیری از دانش آموزان بصیر و انقلابی که خواهان براندازی حکومت طاغوت بودند به نشانه اعتراض و مخالفت با رژیم دست نشانده پهلوی به خاک و خون کشیده شدند. پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز راه این عزیزان توسط ۳۶۰۰۰ نفر از نوجوانان دانش آموز این مرز و بوم جهت اعتلای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار و زیاده خواهی ابر قدرتهای شرق و غرب ادامه پیدا کرد و شهید فهمیده ها به فرمان رهبر و مقتدایشان خمینی کبیر (ره) خون خود را فدای نهال نوپای انقلاب نمودند.

حفظ استقلال و عزت یک ملت در گرو حضور در صحنه و بذل بی دریغ جان و مال در راه رسیدن به اهداف والای ارزشی با روحیه انقلابی  و جهادی محقق می شود.

پیشرفت و ترقی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های نوجوانان و جوانان اعم از دانش آموز و دانشجو و… بوده که با الهام گرفتن از اسلام ناب محمدی (ص) و رهنمودهای امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) میسر گشته است.

تاسی به ابا عبدالله الحسین (ع) که در برابر ظلم و نفاق جامعه اسلامی قیام نموده و برای اقامه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر که همانا نجات امت اسلام در گرو آن است حتی کودک خردسال خود را نیز فدا نمود درسی بزرگ برای تمامی بشریت می باشد.

نوجوانان مسلمان ایران فرزند عاشورا و محرم هستند و تحریم ها و توطئه های سیاسی و اقتصادی مس وجودشان را آب دیده تر می کند و با توانی مضاعف تر از قبل در برابر اندیشه های مسموم سلطه جویان، ایستادگی نموده و با تکیه بر نیروی علمی بومی کشور تا مرز رسیدن به استقلال نهایی و تبدیل شدن به الگوی موفق جهانی لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

امروز استکبار و در صدر آن شیطان بزرگ و رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی با سابقه دیرینه دخالت، کشتار مستقیم و غیر مستقیم مردم بی گناه و بدعهدی در قرارهای بین المللی در اقصی نقاط دنیا در اذهان عمومی پست ترین جایگاه  را داشته و روز به روز بر زبونی و خواری آنان اضافه می گردد.آنان با اجیر کردن مزدوران منطقه ای از جمله رژیم منفور آل سعود و همپیمانان عرب جاهل منطقه ای خود امیال پست خود را در سرکوب مردم آزادیخواه مسلمان یمن و عراق و سوریه و بحرین پیاده می کنند.

فهرست خونبار جنایات حقوق بشری استکبار جهانی در سکوت مرگبار و خفت آمیز مجامع بین المللی و دولتهای مرتجع عربی رو به ازدیاد است. پدیده شوم داعش دست پرورده استکبار جهت تجزیه حکومتهای اسلامی منطقه، اسلام هراسی و عقب نگه داشتن مسلمانان از ترقی و پیشرفت می باشد.جمهوری اسلامی ایران با احساس تکلیف و با اهدای خون عزیزان حاضر در جبهه های مقاومت به یاری برادران شیعه و سنی خود رفته و به یاری خداوند سفره شان به زودی برچیده خواهد شد.

در پایان ما اعضای سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان یاوران ولایت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل انتظار داریم:

همه دانش آموزان ایران اسلامی تمامی هم و غم خود را معطوف به کسب معرفت، بصیرت و دانش نمایند.

با مصرف تولیدات داخلی در جهت پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان گام بردارند.

مسئولین و مدیران با پافشاری بر روی اصول و ارزشها و سرلوحه قرار دادن جهاد کبیر با صبر و استقامت و با بصیرت انقلابی مسیر ارتقای کشور را در همه زمینه ها فراهم نمایند.

همه آحاد جامعه دست در دست مسئولین کشور توطئه های استکبار جهانی را رصد و از استقلال ،عزت، سرمایه ها و دستاوردهای مادی و معنوی صیانت نمایند .

از مسئولین و مدیران آموزش و پرورش خواستاریم زمینه فعالیتهای ارزشی و انقلابی بسیج دانش آموزی به عنوان تشکل امین و متدین را مهیا کنند.

انتهای پیام/ سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.