۱۸:۱۲ - چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵

یک متخصص طب سنتی:

سیستمی که از تولید نسل جلوگیری می‌کند خطرناک است/ مردم باید با روش فرزندآوری بر اساس طب اسلامی آشنا شوند

فرهنگ تغذیه باید بر اساس آموزه‌های طب اسلامی تغییر کند چرا که این روش تغذیه منجر به ضعف نسل‌های ما شده است و توان جنسی جوانان فوق‌العاده کاهش پیدا کرده و مزاج آنها سرد شده است و علاوه بر آن ازدواج هم با تاخیر انجام می‌شود و در نتیجه توان فرزندآوری ندارند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسین خیراندیش شامگاه سه‌شنبه در هیئت حضرت علی اصغر (ع) مسجد صادقیه شهرستان کاشان اظهار کرد: جهان امروز کسری غذا ندارد بلکه مشکل اصلی آن عدم توان توزیع عادلانه غذا است.

وی افزود: عده‌ای از مردم دنیا به خاطر گرسنگی به کام مرگ می‌روند و این در حالی است که تعداد زیادی به خاطر پرخوری می‌میرند و از طرفی مقدار غذایی که در سطل‌های زباله ریخته می‌شود میلیاردها تن است.

خیراندیش با تاکید بر این موضوع که غذا به مقدار کافی برای تمام مردم جهان وجود دارد تصریح کرد: اما با این متفکرین ما از نظریه‌های غربی پیگیری کرده و می‌گویند که باید جمعیت کنترل شود چرا که غذا و امکانات کافی برای آنها وجود ندارد و به این بهانه جلوی تولید نسل را می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه رشد جمعیت کشور منفی بوده و به تحلیل می‌رود اظهار کرد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب از ادامه طرح کنترل جمعیت جلوگیری کردند که من آن را توبه نظام می‌نامم.

به گفته این متخصص طب سنتی سیستمی که آدم کشی را از نطفه طراحی می‌کند به مراتب خطرناک‌تر از حرمله است که با یک تیر حضرت علی اصغر (ع) را از پای در می‌آورد؛ این سیستم که دست دشمن در آن است باید شناسایی شده و سیستمی بر اساس آموزه‌های دینی و طب اسلامی جایگزین آن شود.

خیراندیش فرق جمهوری اسلامی را با سایر حکومت‌ها در این دانست که دستورات دینی را به صورت قانون و آیین‌نامه در جامعه اعمال می‌کند تا مردم ناخودآگاه مسلمان بار بیایند و در این رابطه گفت: ساختن جاده و ساختمان را که تمام حکومت‌ها انجام می‌دهند؛ شهدا خون خود را دادند تا فرهنگ اسلامی در این کشور حاکم شود اما متاسفانه بعد از ۳۰ سال خیلی ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: فرهنگ تغذیه باید بر اساس آموزه‌های طب اسلامی تغییر کند چرا که این روش تغذیه منجر به ضعف نسل‌های ما شده است و توان جنسی جوانان فوق‌العاده کاهش پیدا کرده و مزاج آنها سرد شده است و علاوه بر آن ازدواج هم با تاخیر انجام می‌شود و در نتیجه توان فرزندآوری ندارند.

خیراندیش با بیان اینکه دشمنان اسلام با مردمی که پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز درآورده‌اند مقابله می‌کنند، عنوان کرد: مردم باید با روش فرزندآوری بر اساس طب اسلامی آشنا شوند تا بعد از ۲۰ سال نسلی آرام، مومن و دوستدار امام زمان (عج) تربیت شود و برای استقرار حکومت آن حضرت تلاش کند.

به گفته این متخصص طب سنتی باید امروز کودکانی علی اصغر منش تربیت کنیم و در کنار کار بسیاز زیبای برگزاری مراسم روز جهانی شیرخوارگان حسینی (ع) کاری کنیم تا این نسل بر اساس فرهنگ تغذیه اسلامی بار بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.