۰۸:۰۰ - دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت:

ثبت نام ۲۱ هزار نفر زائر اربعین حسینی از استان اصفهان

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تا به حال ۲۱ هزار نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از اصفهان در سایت «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شاهین پرس؛ غلامعلی زاهدی در خصوص آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سایت سماح برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: از تاریخ ۱۶ مردادماه تا به حال ۲۱ هزار نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از استان اصفهان در سایت «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: صدور ویزای افرادی که در سایت «سماح» برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند، طی روزهای آینده یعنی از امروز یا از ۲۶ مهر ۹۵ آغاز خواهد شد و قرار است نیروهایی از کشور عراق به اصفهان سفر کنند و در دفتر کنسولگری موقت برای صدور ویزا مستقر شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: از کسانی که می‌خواهند در این مراسم پرفیض شرکت کنند، درخواست داریم تا مراحل ثبت‌نام خود را جهت رفتن به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تأکید کرد: تنها سامانه رسمی در کشور سایت www.samah.haj.ir که علاقه‌مندان به شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی فقط باید از این طریق این سایت مراحل سفر به عتبات عالیات برای شرکت در این مراسم را انجام دهند.

زاهدی ادامه داد: فقط کسانی که در سایت «سماح» ثبت‌نام کنند، می‌توانند ویزا جهت رفتن به عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی را دریافت کنند.

وی در رابطه با مرزهای مشخص ‌شده ویژه خروج زائران اصفهانی گفت: مردم استان اصفهان فقط می‌توانند برای خروج از و رفتن به عراق از دو مرز شلمچه و چزابه استفاده کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان بیان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سایت «سماح» هم چنان تا تاریخ ۲۴ آبان ۹۵ فرصت دارند تا برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند اما با توجه به ازدحام جمعیت، توصیه می‌شود انجام ثبت‌نام را به‌ روزهای پایانی موکول نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۸۰ هزار نفر از استان اصفهان در سایت «سماح» ثبت‌نام کردند که ویزاهای خود را دریافت و به عراق اعزام شدند و برای امسال هم پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی بیشتر شود.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.