۲۱:۱۵ - پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵

آرزو و توصیه های شهید تازه تفحص شده عبدالله قانع زاده به ملت ایران

شهید عبدالله قانع زاده با آرزوی زیارت حرم آقا اباعبدالله الحسین(ع) به خواهران و برادران سفارش می کند که با جان و مال از اسلام دفاع کنند و نگذارند که کفر بر اسلام مسلط شوند.

به گزارش شاهین پرس؛ شهادت، گل خوشبو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند در میان انسان‌ها، به آن نمی‌رسد. رهبر معظم انقلاب می فرمایند: هر ملتی که متکی به شهادت شد- یعنی شهادت را بلد بود- و هنر شهادت را یاد گرفت، این ملت برای همیشه، سربلند است.

“شهادت” یک هدف نیست؛ هدف پیروزی بر دشمن و پاسداری از آیین حق است، همه ما باید بدانیم اگر در این مسیر، ایثار خون لازم شود، از آن دریغ نکنیم، و این معنای امت شهید پرور است.

شهید عبدالله قانع زاده شهیدی است که وقتی ندای لبیک ولی امر خود را شنید میز و نیکمت های کلاس درس نتوانست او را نگه دارد و در دفاع از کشور علی رغم سن کم کاری حسینی کرد. وصیتنامه این شهید والامقام را چراغ راه خود قرار می دهیم.

فرازهایی از وصیتنامه شهید عبدالله قانع زاده

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ فَانْفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمِيعًا ﴿۷۱﴾ فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا ﴿۷۴﴾ وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا ﴿۷۵﴾ الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا ﴿۷۶﴾

سوره مبارکه نساء

مبارک باد بر کشور عزیز ایران و بر ملت شریف رزمندگانی چنین قدرتمند و عاشقانی چنین محو جمال ازلی و سربازانی چنین دلباخته دوست، که شهادت را آرزوی نهایی خود و جانبازی در راه محبوب را آرمان اصیل خویش می دانند.                        فرمانده کل قوا امام خمینی

با سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیة الله ارواحنا لمقدمه الفدا و با سلام و درود به نایبش این قلب تپنده تمام مستضعفین جهان و با سلام به خیل شهیدان از صدر اسلام تا کربلای ایران، شهیدانی که با خون خود شجره طیبه اسلام  را مستحکم و پابرجا تر کردند و با سلام به ملت شهید پرور ایران که با خون فرزندان خود و علی اکبر و علی اصغرهای خود راه حسین(ع) را تداوم بخشیدند و با صبر جمیل خود بر پوزه تمام ابرقدرتهای شرق و غرب کوبیدند.

پدرم- مادرم- برادرم و خواهرانم، من رفته ام ، رسالت انجام گرفته است. رسالت دیگر بر دوشم سنگینی نمی کند، رسالتی که بر دوش تک تک افراد این ملت است چون این ملت قبول کرده اند که مسلمانند، قبول کرده اند که شیعه علی و حسین(ع) هستند و شعله ای که از شهادت حسین(ع) در قلبشان ایجاد شده هرگز به خاموشی نخواهد گرایید«ان القتل الحسین حرارة فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا»

پس باید به ندای مستضعفی که در عراق، فلسطین و آفریقا و تمام کشورهای مستضعف جهان ناله می کند لبیک گویند و او را از انتظار برهانند و برای نجاتشان بشتابند که این امر قرآن است که:«و مالکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء والوالدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من عهده القریة الضلم…»

پس من نیز به سبب رسالتی که بر دوشم سنگینی می کرد به ندای امامم لبیک گفتم و به سوی جبهه شتافتم تا مخلص شوم و به دیار دوست بار سفر گشایم. پس از شما خواهش دارم که اندوه به دل راه مدهید و در مصیبتم شیون مدارید مجالسم را هرچه ساده تر برگزار دارید و از همه مهمتر امامم را دعا کنید و او را معین و یاور باشید و بدانید که این مملکت، مملکت امام زمان است. این که می گویند امام زمان(عج) در جبهه امداد غیبی می شود به باد مسخره و شوخی نگیرید که براستی این است و جز این نیست. مستضعفین جهان چشم براهند می خواهند بدانند آیا روزی می آید که آنها نیز آزاد زندگی کنند می خواهند بدانند آیا روزی می آید که دیگر بساط ظلم بر سرشان نباشد. بله ما مژده نمی دهیم، ما وسیله اییم ولی خداوند وعده داده است و محققا خداوند تعالی به وعده خویش وفا خواهد کرد که:« ونرید انمن علی الذین الستضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین »

بله، ان شاالله رزمندگان اسلام با گشودن راه کربلا و خواندن زیارت حسین بن علی در آن صحن و مطهر بیاریشان خواهند شتافت. دوست داشتم خداوند حیات اندکی به من می داد تا دستام را به درب آستان آن سید مظلومان رسانم و به آن اقا بگویم ای آقا، این رزمندگان می گویند اگر ما در صحرای سوزان  کربلا نبودیم تا تو را یاری دهیم اکنون به ندای حسین زمانمان لبیک گفته ایم و هدفمان فقط و فقط پیاده کردن اسلام است و راه قدس به قول امام عزیز از کربلا می گذرد و با گشودن راه کربلا ان شاالله رزمندگان اسلام همراه با یاری امام زمان و مدد خداوند قدس این قبله اول را از غاصبان صهیونیست باز می ستانند و به ندای مستضعفین لبیک گفته و زمینه ساز برای ظهور آقایشان مهدی(عج) خواهند شد.

برادرم هدف مرا تشخیص بده، کار با گذشته ام نداشته باش و تداوم بخش راهم باش و نگذار خونم را مشتی منافق پایمال سازند.

خواهرانم: آنها که رفتند کاری حسینی کردند و آنها که ماندند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدند.

حال حساب کار خود را بکنید با تمامی تان این حجت را می کنم که با قلمتان- مالتان و جانتان و خلاصه با همه چیزتان از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنید و مگذارید دوباره اسلام را مظلوم کنند و کفر را روا دارند که اگر گذاشتید به شما ظلم کنند گناه پس بزرگی انجام داده اید.

ای ملت شهید پرور: تاکنون شما کمک کرده اید و یاور اسلام بوده اید پس کمک هایتان را قطع نکنید که کم کم بوی کربلای حسین به مشام هایتان خواهد رسید و امیدوارم تمامیتان قبر آقا را زیارت کنید به امید پیروزی اسلام بر تمامی کفر و به امید به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار الله اکبر و خمینی رهبر بر سرتاسر  کره خاکی ان شاالله.

والسلام علی عبادالله الصالحین الحقیر عبدالله قانع زاده        تیپ 1 گروهان تخریب گردان تخریب لشکر 14 امام حسین(ع)

امیدوارم قطره قطره خونم کفاره گناهانم قرار گیرد و از خداوند تقاضای مغفرت می کنم تا گناهان مرا ببخشد و مرا با شهدای اسلام محشور بگرداند.

روز و ساعت ورود به جبهه 1361/10/22

روحش شاد و راهش پر رهرو

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.