شاهین پرس

تصویر وصیتنامه شهید احمدرضا شریفیان

کدخبر: 69222
۲۲ مهر ۱۳۹۵ در ساعت ۸:۳۸ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ همیشه در تاریخ ملت‏ها روزهایی پیش می آید که برای حفظ آرمان های آن ملت نیازمند ایثار و فداکاری است و برای عبور از بحران و حفظ آرمان های مقدس گروهی از مردم شجاع، با ایمان و فداکار به میدان می آیند و از جبهه حق دفاع می کنند که در دین اسلام این افراد شهدا نامیده می شوند.

در اسلام کمتر کسی به مقام و عظمت شهید می رسد؛ شهدایی که آگاهانه و با خلوص نیت به سوی میدان نبرد حق و باطل رفته، و خون پاک خود را نثار می کنند.

شهید احمدرضا شریفیان از جمله شهدایی است که با آگاهی و اخلاص عمل در لبیک به امر رهبر و دفاع از انقلاب اسلامی به میدان نبرد رفت و جان عزیز خود را نیز ایثار کرد و به فیض شهادت نائل آمد و امروز پس از 34 سال پیکر پاک و مطهرش عزم بازگشت به وطن کرده تا روشنی چشم پدر و مادر پیر خود باشد.  در ادامه متن وصیتنامه این شهید والامقام را چراغ راه خود قرار می دهیم.

تصویر وصیتنامه شهید احمدرضا شریفیان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

*یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلى تِجارَة تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذاب أَلِیم ﴿۱۰﴾  تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ﴿۱۱﴾

اى کسانى که ایمان آورده اید! آیا شما را به تجارتى راهنمائى کنم که شما را از عذاب دردناک رهائى مى بخشد؟!﴿۱۰﴾  به خدا و رسولش ایمان بیاورید و با اموال و جان هایتان در راه خدا جهاد کنید; این براى شما (از هر چیز) بهتر است اگر بدانید!﴿۱۱﴾       آیات 10 و 11 سوره مبارکه صف

در پهنه ارض مدام صفی از حق و صفی از باطل با یکدیگر در حال نبرد و مبارزه بود تا اهداف خود را محقق نمایدند. گاهی ابراهیم و نمرود و زمانی موسی و فرعون و گاه رسول خدا پیامبر اکرم(ص) و زمانی علی(ع) و معاویه و حسین و یزید و در این زمان فرزند حسین روح خداست و امپریالیسم و صهیونیسم و تمام ابرقدرتهای شرق و غرب.

و هرلحظه ندای هل من ناصر روح الله برگوشمان طنین افکن است و ما را به سرزمین عشقمان فرا می خواند و حسینیان امر او را به جان و دل می خرند و تا آخرین قطره خون می رزمند و می کشند و کشته می شوند و با این منطق آنها پیروزند چراکه اماممان می فرماید: چه بکشید و چه کشته شوید پیروزید چراکه حق پیروز است و ما برحقیم.

چند کلمه با شما برادران و خواهران سخن دارم و امیدوارم که سخنان من حقیر را گوش دهید و عمل کنید.

همانطور که می دانید در پیروزی انقلاب رهبریت مهم است و امام این رهبریت را بخوبی تاکنون انجام داده است از شما می خواهم که این سرمایه اسلام را تنها نگذارید و در نمازها و دعاهایتان دعا به امام را فراموش نکنید و از خدا بخواهید که این امام را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) محافظت بفرماید.

اما شما برادران دانش آموز، درستان را بخوانید که با این درس خواندنتان مشت محکمی بر دهان ابرجنایتکاران شرق و غرب زده اید و اگر درس نخوانید آمریکا و مزدورانش خوشحال شده و خدای ناکرده بر ما مسلط می شوند.

عزیزان در آخر وصیتنامه خود از شما عاجزانه می خواهم که من حقیر را حلال کنید و اگر از من بدی یا خطایی دیده اید مر ا حلال کنید و اگر من لیاقت شهادت را پیدا کردم و لقاء الله پیوستم در شب اول قبر دعای توسل و اگر مصادف با شب جمعه بود دعای کمیل بخوانید شاید خدا به احترام دلهای شکسته گناهان مرا بیامرزد. از همه شما عزیزان التماس دعا دارم.

کوچک شما احمدرضا شریفیان

روحش شاد و راهش پر رهرو 

انتهای پیام