شاهین پرس

حرکت مجاهدانه و جهاد کبیر امام حسین(ع) در کربلا/ عزاداران حسینی با شناخت حق و باطل در مسیر جهاد کبیر حرکت کنند

کدخبر: 69032
۱۶ مهر ۱۳۹۵ در ساعت ۴:۳۷ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن گرامی داشت  سالگرد سردار همدانی گفت: سردار شهید حسین همدانی علاوه بر اینکه در هشت سال دفاع کارنامه درخشانی در حفظ و حراست از میهن اسلامی به جای گذاشت، در تقویت جبهه مقاومت سوریه نیز همت گماشت و پایه گذار بسیچ مردمی در سوریه بود.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با بیان این که در تمام صحنه های عاشورا روح و تفکر انقلابی جاری است، در معرفی عوامل واقعه عاشورا بیان کرد: حرکت امام حسین(ع) در کربلا به پشتوانه همه انبیاء(ع) از حضرت آدم تا پیامبر اسلام(ع) و یک حرکت مجاهدانه خالص و جهاد کبیر بود که نه تنها از استکبار تبعیت نکرده و اجازه نفوذ دشمن را نداد بلکه با مقاومت در برابر باطل در راه انقلاب ایستادگی و استقامت کرده و هیچ تحریمی نتوانست او را از این راه منصرف کند.

وی ضمن توصیه عزاداران حسینی به پیروی از مکتب سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: عزاداران حسینی باید ضمن تقویت ایمان خود، جریان های حق و باطل زمانه را بشناسند و در مسبر جهاد کبیر حرکت کنند.

خطیب نماز جمعه شهر گز با اشاره به ورود دشمن به جنگ نرم پس از شکست در جنگ سخت خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم با ابزارهای مختلف خود تلاش دارد ضمن دور نگه داشتن ملت ایران بویژه جوانان از جبهه حق تفکر انقلابی و روحیه جهادی آنان را بگیرد، که لازم است برای مقابله با توطئه های دشمن با دقت و هوشیاری اقدام کرد.

وی در واکنش به سکوت مسئولان به مطالبه عمومی در خصوص فیش های حقوقی گفت: چرا پس از تذکر رهبر معظم انقلاب کار خاصی صورت نگرفته است؟ چرا ملاحظه  کاری می شود؟ چرا باعث  سلب اعتماد عمومی از خود می شوید؟ چرا دستور رئیس جمهور تنها برروی کاغذ باید باشد؟ چرا اموال عمومی به راحتی مورد آسیب قرار گرفته است؟

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: بهانه تراشی ها و عادی سازی هایی که صورت گرفته تنها برای پاک کردن صورت مسئله ای است که ملت فراموش نمی کند.

انتهای پیام/