۰۲:۵۶ - شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم دعای پرفیض عرفه در جوار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار می شود/ تصویر

قرائت دعای روحبخش عرفه همنوا با شیعیان سراسر جهان به یاد عرفه امام حسین(ع) و شهدای مظلوم منا که آخرین دعای عرفه را در صحرای عرفات عارفانه زمزمه کردند و در روز عید قربان مظلومانه و لب تشنه به شهادت رسیدند در جوار مزار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ نهم ذی‌الحجه، روز عرفه روز ارج نهادن به بندگی و راز و نیاز با خالق یکتای بی همتا است. روزی است که خداوند بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره‌های جُود و کرم خود را برای ایشان گسترانیده و درهاي رحمت و مغفرت را بر روي آنان مي گشايد.تا بندگان خداجوی با اشک و زمزمه، توبه خود را به درگاه الهی عرضه کنند.

به همین مناسبت، مراسم معنوی قرائت دعای پرفیض عرفه به یاد عرفه امام حسین(ع) و شهدای مظلوم منا که آخرین دعای عرفه را در صحرای عرفات عارفانه زمزمه کردند و در روز عید قربان مظلومانه و لب تشنه به شهادت رسیدند در جوار مزار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار می شود.

ستاد اجرایی شهدای گمنام در اطلاعیه ای اعلام کرد: همزمان با نهم ذی الحجه و روز عرفه، به یاد زمزمه های عارفانه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت اولین سالگرد شهدای مظلوم فاجعه منا، همنوا با شهدای گمنام شاهین شهر (پارک انقلاب)که مزارشان ملجا و پناهگاه آرامش و مناجات خالصانه مردم مومن و خداجوی این شهر است مراسم معنوی و روحبخش دعای عرفه در این مکان برگزار می شود.

این مراسم روز یکشنبه، ۲۱ شهریورماه جاری از ساعت 17 با نوای گرم حجت الاسلام کتابچی(امام جمعه خورزوق) و کربلایی محمود شفیعی برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است؛

روز عرفه فرصت دیگری است تا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل‌سعود در سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه در فاجعه منا و حادثه مسجدالحرام، اراده خود را در حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نمایش بگذاریم، لذا از همه شیفتگان مناجات به درگاه الهی دعوت می‌شود در آستانه طلوع عید سعید قربان در این مراسم معنوی و عرفانی حضور یافته و ضمن دعا و نیایش، یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه منا را گرامی دارند.

*************************

photo_2016-09-09_04-53-32انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.