شاهین پرس

دیدار عمومی مردم و مسئولین شاهین شهر و میمه

کدخبر: 68140
۵ شهریور ۱۳۹۵ در ساعت ۹:۳۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ در چهارمین روز از هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر با مردم دیدار و گفتگو کردند.

در ملاقات عمومی مردم و مسئولین شهرستان که با حضور فرماندار و روسای دستگاه های دولتی شهرستان از ساعت 11 صبح در مصلی نماز جمعه آغاز و تا هنگام اذان ظهر ادامه داشت جمعی از شهروندان مشکلات و درخواست های خود را با مدیران مربوطه در میان گذاشته و خواستار رسیدگی مسئولین شدند.

فرماندار شهرستان در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ ملاقات مردمی مسئولین را خوب ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط نزدیک مردم و مسئولین گفت: این دیدار موجب می شود مردم نسبت به مسولین احساس نزدیکی بیشتر داشته و علاوه بر بهره مندی از فضای معنوی مصلی نماز جمعه کسانی که به هر دلیل امکان دسترسی به روسای ادارات را ندارند بتوانند براحتی و بدون واسطه پیگیر رفع مشکلات خود باشند.

وی با بیان اینکه امروز قریب به 300 نفر از شهروندان به مسئولین مراجعه کرده و مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم و همراهی آنان با مسئولین از بزرگترین سرمایه هایی است که مدیران بایستی توجه ویژه ای به این نکته داشته باشند.

علیرضا بصیری اضافه کرد:در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی دارند و مدیران نیز جدا از بدنه مردم نیستند لذا توجه به درخواست ها و پیشنهادهای مردم و کسب رضایت حداکثری آنان مهم ترین وظیفه دولت مردان است که این امر با ارتباط مستقیم محقق می شود.

وی در بین الصلاتین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از عملکرد دولت پرداخت و افزود: هفته دولت فرصتی مغتنمی است که مسئولین خدماتی را که در طول یکسال انجام داده اند، را به اطلاع مردم برسانند چرا که شاید برخی در جریان فعالیت های انجام شده نباشند لذا ارائه گزارش به مردم، باعث می شود خدمات صورت گرفته مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شاهین شهر و میمه الگوگرفتن از شیوه و روش شهیدان را بر همه مدیران و مسئولین فرض و واجب دانست و تاکید کرد: مسئولین با تاسی از شهیدان می توانند خود را خادم مردم بدانند.

وی با تشریح عملکرد دولت در حوزه سیاست داخلی، اجرای طرح سلامت، رفع موانع سرمایه گذاری، حمایت از صنعت و اشتغال پایدار و کشاورزی، ارتقا رشد اقتصادی منفی به طراز مثبت و اتخاذ سیاست اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب را از جمله اقدامات دولت در این بخش بیان کرد.

بصیری با بیان اینکه دولت در راستای حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و کاهش مبلغ درگردش ناشی از قاچاق کالا نمونه بارز این اقدام است خاطر نشان کرد: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مردم نیز باید به دولت کمک کرده و با حمایت و مصرف کالاهای داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم نمایند.

وی استفاده از کالای قاچاق را عامل حذف فرصتهای شغلی و افزایش بیکاری در جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده صحیح از کالای تولید داخل در جامعه نهادینه شود.

فرماندار در ادامه به فعالیت دستگاههای اجرایی در شهرستان اشاره کرد و افزود: با تعامل خوب و سازنده ای که در بین مسئولین و مدیران شهرستان وجود دارد موجب شده تا شاهد رشد، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: در طول هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان در حال کلنگ زنی یا افتتاح می باشد که ۱۳ دستگاه دولتی و بخش خصوصی در آن سهیم بوده که در این میان ۲۰ میلیارد تومان آن در شاهین شهر و مابقی در سطح شهرها و روستاهای دیگر شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ملاقات مردمی فرماندار در شهرستان روز های دوشنبه از ساعت 7:30 تا 14:30۰ در کلیه ادارت و ارگان ها برگزار می شود افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند تلاش خود برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته و دیدار ها و ملاقات مردمی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام