شاهین پرس

هنرمندان شاهین شهر فاتح دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز/ تصاویر

کدخبر: 67952
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ در ساعت ۱۰:۰۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛  دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد کار خود را آغاز و تا روز جمعه ۲۲ مرداد ادامه داشت؛ ۴۶ کار در این سه روز در ۲ سالن و ۴ بوستان شهر نطنز روی صحنه رفت.

در طول این سه روز ۳ داور مطرح کشوری و استانی یعنی حمید ابراهیمی، عمار تفتی و شهاب غزالی داوری دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر را برعهده داشتند.

شامگاه یک شنبه این جشنواره با حضور محمود عزیزی پیشکسوت سینما و تلویزیون و همچنین با حضور پرشور علاقه مندان به کار خود پایان داد و نفرات برتر این جشنواره مشخص شدند.

دبیر جشنواره تئاتر استانی کوثر در خصوص نتایج جشنواره در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در ۳ بخش کودک، خیابانی و صحنه‌ای برگزار شد و در بخش کودک در طراحی لباس زهره ذبیحی از نمایش «قصهٔ سیبی که نصف نشد» از زرین‌شهر مقام اول را کسب نموده و در بخش نویسندگی امید پاریاب پور با اثر «پر حنا» از شاهین‌شهر موفق به کسب رتبه برتر شد.

علی ترابیان با بیان اینکه پریسا کهکش‌پور به‌ عنوان بهترین کارگردان کار کودک انتخاب شد، افزود: جایزه بهترین بازیگر مرد به میلاد کیان از شاهین‌شهر رسیده و عارفه عاقبت‌به‌خیر با اثر «قصه سیبی که نصف نشد» مقام اول بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

وی گفت: اثر «پر حنا» از پریسا کهکش‌پور توانست به‌ عنوان نمایش برگزیده در این جشنواره انتخاب شود.

دبیر دومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز ادامه داد: در بخش خیابانی هاشم شمس با اثر «در انتظار گودی» از فلاورجان توانست مقام اول نویسندگی و بازیگری را از آن خود کند.

ترابیان خاطر نشان کرد: در بخش نمایش صحنه‌ای از نظر هیئت‌داوران هیچ اثری به‌ عنوان اثر برگزیده دست نیافت و فقط در بازیگری مرد، راد مهر کشانی با نمایش «اسکلانه» و همچنین بهاره مهدوی نیز در نمایش «اسکلانه» از شاهین‌شهر به‌ عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شدند.

منبع: نطنز نا