شاهین پرس

ایرانی جنس ایرانی بخرد/ با از بین بردن کالای قاچاق و مقابله با این پدیده موافقم

کدخبر: 67731
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ در ساعت ۹:۱۵ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ ثریا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در رابطه با اهمیت مقابله با قاچاق کالا در ایران، اظهار کرد: مقابله با ورود کالای قاچاق در ایران باید به صورت بنیادی و ریشه‌ای انجام شود و لازم است که با انجام برخی اقدامات از جمله نظارت شدید در مرزها جلوی واردات کالاهای قاچاق به کشور گرفته شود.

وی ادامه داد: در ابتدا باید تولید داخلی را به حدی برسانیم که بتواند پاسخگوی نیازهای داخل باشد و سپس به صورت ریشه‌ای و سازمان یافته با قاچاق کالا مقابله کنیم.

بازیگرتئاتر، سینما و تلویزیوندر ادامه این مطلب اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که باید آنچه ایرانیان توانایی تولید آن را دارند در داخل کشور تولید شود و در وهله اول باید ایرانی جنس ایرانی بخرد.

قاسمی درباره کمپین “جنس قاچاق را آتش بزنید” تصریح کرد: بنده به صورت کلی با از بین بردن کالاهای قاچاق و مقابله با این پدیده موافق هستم، امّا؛ به نظر می‌رسد که عنوان این کمپین ممکن است که شرایط را برای بهره‌برداری برخی افراد که بلوغ خوبی ندارند، مهیا کند.

وی ضمن حمایت موکد از مقابله با قاچاق کالا در کشور تصریح کرد: مثلاً؛ برخی جوانان که دارای شور و هیجان جوانی هستند، ممکن است که این عنوان کمپین را به خوبی نفهمند و از آن خشونت را برداشت کنند.

ثریا قاسمی، بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیویون در ایران گفت: ما به عنوان مراکزی که وظیفه فرهنگ‌سازی در کشور را برعهده داریم باید از ایجاد امکان بروز هرگونه خشونت در ذهن هموطنانمان پرهیز کنیم.

منبع:رازق