۱۶:۲۳ - یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

تمایل مردم به خرید کالای خارجی، برخورد پلیس با قاچاق کالا را ناتمام می‌گذارد

نقش مردم در برچیده شدن کالای قاچاق بسیار حائز اهمیت است، چرا که در موضوع قاچاق کالا حتی اگر همه ساز و کارها هم برای برخورد فراهم باشد، ولی مردم تمایل به خرید کالای خارجی داشته باشند، کار پلیس ناتمام باقی خواهد ماند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین حسین زاده در ادامه نشست خبری ماهانه پلیس استان، ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد و نقش برجسته این قشر از جامعه در اطلاع‌رسانی عمومی، اظهار کرد: تلاش‌های فوق‌العاده‌ای در نیروی انتظامی استان پهناور اصفهان رقم خورده که همگی به منظور تأمین امنیت مردم بوده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از لحاظ شاخص‌های امنیتی نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است و این مهم میسر نمی‌شد جز با همکاری مشترک اصحاب رسانه و پلیس گفت: یکی از این شاخصه‌ها، احساس امنیت در بین مردم است که این شاخصه در بین مردم اصفهان بالا است.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، شش اولویت را برای برنامه‌های انتظامی در نظر گرفته‌شده است، که مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری از تصادفات جاده‌ای، امنیت اخلاقی، مبارزه با سرقت و مواد مخدر و برخورد با اراذل و اوباش از آن جمله است.

وی اذعان کرد: نقش مردم در برچیده شدن کالای قاچاق بسیار حائز اهمیت است، چرا که در موضوع قاچاق کالا حتی اگر همه سازوکارها هم برای برخورد  فراهم باشد، ولی مردم تمایل به خرید کالای خارجی  داشته باشند، کار پلیس ناتمام باقی خواهد ماند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: رسالت جامعه خبری در قبال اطلاع‌رسانی به آحاد مردم  و اثر این امر در کاهش جرائم و افزایش هوشیاری در برابر سرقت‌ها و ناهنجاری بسیار بی‌نظیر است و قطعاً یکی از ارکان موفقیت پلیس اصفهان در انجام مأموریت‌ها،  حضور جدی و قوی رسانه‌ها در کنار پلیس استان است.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.