۱۲:۰۵ - دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

بازگشت خفاش شب با پراید شیشه دودی

دو تبهکار با پرسه‌زنی در حوالی میدان آزادی، زنان و دختران را ربوده و آنها را در بیابان‌های اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

به گزارش شاهین پرس؛  سرنشینان پراید شیشه دودی که به روش خفاش شب، دختران و زنان جوان را ربوده و آنها را در بیابان‌های اطراف تهران هدف آزار و اذیت قرار می‌دادند با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شدند.

صبح جمعه اول مرداد امسال زن جوانی به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و از جنایت سیاه دو شیطان صفت پرده برداشت. زن جوان به مأموران گفت: ساعت 8 شب گذشته در حوالی میدان آزادی منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم که خودرو پرایدی مقابلم توقف کرد. راننده پسر جوان، لاغراندام و ریزجثه‌ای بود. به تصور این که من و راننده تنها سرنشین خودرو هستیم و با توجه به این که برای رسیدن به خانه عجله داشتم به ناچار سوار ماشین شدم.

همان موقع نیز راننده با اصرارخواست روی صندلی جلو بنشینم که کسی مزاحمم نشود اما چند کیلومتری دور نشده بودیم که ناگهان راننده تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم ناگهان چاقویی را زیر گلویم حس کردم. مرد جوانی که تا آن موقع متوجه حضورش در خودرو نشده بودم از پشت صندلی عقب با چاقویی که در دست داشت مرا به شدت تهدید کرد و گفت: «اگر سر و صدا کنی، کشته می‌شوی.»

بنابراین از ترس سکوت کردم. بعد هم با التماس خواستم رهایم کنند اما آنها بی‌توجه به التماس‌هایم و با تهدید چاقو مرا به محلی خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها می‌خواستند در بیابان رهایم کنند که با التماس خواستم مرا در شهر رها کنند. بالاخره التماس‌هایم نتیجه داد و آنها مرا نزدیکی خانه پیاده کردند اما در طول مسیر در حالی که وانمود می‌کردم به یکی از آنها علاقه‌مند شده‌ام، موفق شدم شماره تلفن همراه راننده پراید را بگیرم.

با توجه به اظهارات زن جوان، مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با ارائه آموزش‌های لازم به زن جوان از او خواستند تا با راننده خودرو پراید تماس گرفته و با او قرار ملاقات بگذارد. بدین‌ترتیب زن جوان با راننده قرار ملاقات گذاشت و بعد از این که چندین بار محل قرار را تغییر داد در نهایت سر قرار حاضر شد. بدین ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری‌اش شدند.

پس از انتقال متهم به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات تخصصی از راننده جوان آغاز شد. کارآگاهانمدعی شد که با زن جوان ارتباط داشته اما این ارتباط با میل این زن بوده و آدم‌ربایی و آزار و اذیتی در کار نبوده است. متهم به بازپرس مرشدلو گفت: هدف من افراد خاصی بودند به همین خاطر هر زنی را سوار نمی‌کردم. معمولاً هم آنهایی که ظاهر نامناسبی داشتند را سوار کرده و با میل خودشان با آنها ارتباط برقرار می‌کردیم.

باتوجه به اظهارات شاکی و تحقیقات پلیسی صورت گرفته، دستور بازداشت راننده پراید و دستگیری همدست فراری‌اش صادر شد. بدین ترتیب متهم در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. این درحالی بود که کارآگاهان در بازرسی از خودرو متهم یک حلقه انگشتری پیدا کردند که متعلق به صاحب خودرو و شاکی نبود. از آنجا که احتمال می‌رفت راننده پراید دودی و همدستش مرتکب شرارت‌های دیگری شده باشند تحقیقات در این باره ادامه یافت تا این که کارآگاهان دریافتند مدتی قبل زن جوانی به شعبه 5 بازپرسی دادسرای ویژه سرقت – مستقر در دادسرای جنایی – مراجعه کرده و از سرنشینان خودرو پراید دودی به اتهام سرقت شکایت کرده است.

در ادامه بررسی‌ها این زن به کارآگاهان گفت: از سوی سرنشینان پراید مورد آزار و اذیت نیز قرار گرفته است. از آنجا که محل سوار شدن زن جوان نیزحوالی میدان آزادی بود و او نیز به همان شیوه ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته بود این احتمال قوت گرفت که وی نیز از سوی سرنشینان پراید دودی هدف آزار قرار گرفته است. بنابراین زن جوان برای شناسایی متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی فراخوانده شد. او با دیدن متهم و انگشتری که در خودرو پراید کشف شده بود، بلافاصله تبهکار شیطان صفت را شناسایی کرد.

از آنجا که احتمال می‌رود سرنشینان این خودرو مرتکب جنایت‌های سیاه دیگری نیز شده باشند بازپرس جنایی از زنان و دخترانی که به این شیوه هدف آزار و اذیت قرار گرفته‌اند خواست برای اعلام شکایت به دادسرای جنایی تهران یا اداره شانزده پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

منبع: روزنامه ایران

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.