۱۶:۰۰ - جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

نمازجمعه سنگر دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: نمازجمعه پایگاه هدایت مردم و به عنوان یک سنگر برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

به گزارش شاهین پرس؛  امام جمعه شهر گز درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به احادیث و آیات قرآن در منزلت نمازجمعه تصریح کرد: اگر به این سنگر مقدس بی توجهی گردد،مردم، نظام وانقلاب اسلامی ضربه سختی خواهند خورد چنان که پیامبر گرامی اسلام فرمودند که بی توجهی به نمازجمعه موجب می شود که خداوند برکات خود را بردارد.

وی ببا گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نمازجمعه پایگاه هدایت مردم و به عنوان یک سنگر برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حمیدرضا هاشمی به بیانات امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد که می فرمایند: نمازجمعه در راس همه امور است و نمازجمعه قرارگاه ایمان و تقوا و بصیرت است.

وی به ماجرای داغ فیش های حقوقی برخی از مسئولان اشاره و خاطرنشان کرد: چند نظر و حرکت خاص در جامعه برای فیش های نجومی بیان شده است، برخی به متفاوت بودن توانایی افراد را دلیل دانستند، بعضی خواستار سکوت و دامن زدن به این جریانات را تفرقه در جامعه خواندند، عده ای نیز فرصت علیه نظام یافتند، برخی با برخورد صوری موافق شدند که همه اینها افراط و تفریط است.

خطیب نمازجمه شهر گز با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حقوق های ظالمانه به بیت المال بازگردانده شود، این خوی اشرافی گری و ثروت اندوزی است که متاسفانه در نظام اسلامی رسوخ کرده و با برخورد صحیح می توان جلوی آن ایستاد.

حجت الاسلام هاشمی از فرماندار و رئیس آبفای شهر گز برای برطرف کردن مشکل آب شهر گز تشکر کرد و از مردم خواست در مصرف آب، صرفه جویی را رعایت نمایند.

وی به جوانان در خصوص استفاده از وسایل آتش بازی هشدار داد تا از حوادث غم انگیز عبرت بگیرند.

خطیب نمازجمعه شهر گز روز ورزش پهلوانی و زورخانه ای را گرامی داشت و به مدیریت و ورزشکاران این ورزش با ارزش های بالای انسانی و معرفتی تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.