۱۶:۱۰ - جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

ایران جزیره ثبات و امن در منطقه ناامن خاورمیانه است/ کشورهای اروپایی جرأت مقابله با داعش را ندارند

حجت الاسلام ملکیان بابیان اینکه ترکیه بعد از کودتای نافرجام همانند گذشته قدرتمند نخواهد بود به وجود ناامنی در کشورهای اطراف ایران اشاره و خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان و با یاری خدا ایران جزیره ثبات و آرامش در بین همه کشورهای ناامن منطقه است.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، با اشاره به روز 17 هفدهم شوال سالروز جنگ احزاب گفت: اگر امروز یک سوم جمعیت دنیا ندای الله اکبر سر می دهند بواسطه پیروزی اسلام در جنگ احزاب است.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ ورزش پهلوانی بیان کرد: متاسفانه برخی از جوانان ما بدون اینکه اهل ورزش کردن باشند ساعتها به تماشای مسابقات ورزشی می نشینند که برخی از آنها علاوه بر خود ورزشکار برای بیننده آن هم زیان آور است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان به شکست مفتضحانه منافقین و ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق در عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: 9 روز پس از پذیرش قطعنامه شورای امنیت از سوی ایران گروهک منافقین با توهم فتح 48 ساعته تهران و در حالی که از نیروی جوانی و کمک سنگین تسلیحاتی و انسانی صدام برخوردار بودند در دره مرصاد چنان شکستی خوردند که دره مرصاد تبدیل به گورستان منافقین و بعثی ها شد.

وی وهابیون را عامل همه جنایت های تروریستی منطقه و دنیا دانست و افزود: در حالی که بازماندگان پیر، فرتوت و فسیل شده گروهک منافقین توانایی اداره خود را ندارند و  سعودی ها، حامیان و پرورش دهندگان تروریست های دنیا اخیرا در همایشی در فرانسه از انها خواسته با کمک هم انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما نمی دانند که در صورت کوچکترین حرکتی از سوی آنها ایران عربستان را با خاک یکسان خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر همچنین به اظهارات غیر مرتبط با برجام دبیرکل شورای امنیت سازمان ملل در یکسالگی توافق هسته ای که با واکنش شدید مسئولان کشور مواجهه شد اشاره کرد و افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی با موضع گیری صریح خود بهترین پاسخ را به بان کی مون داد و این اظهارات را برای دبیر کل سازمان ملل سقوط آزاد عنوان کرد.

وی اضافه کرد: گروهک تروریستی داعش در حالی در سه کشور اروپایی جولان داده و عملیات وحشیانه انجام می دهد که هیچ یک از کشورهای اروپایی نه شیوه مقابله را می دانند و نه جرأت مقابله با آنها را دارند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه منافقین هیچ جایگاهی بین ملت ایران هرگز نداشته و نخواهند داشت به کودتای نافرجام ترکیه اشاره و تصریح کرد: اولین مسئله که به ذهن متبادر می شود مخالفت استکبار و صهیونیست با کشورهای قدرتمند اسلامی هستند

وی بابیان اینکه ترکیه بعد از کودتای نافرجام همانند گذشته قدرتمند نخواهد بود به وجود ناامنی در کشورهای اطراف ایران اشاره و خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان و با یاری خدا ایران جزیره ثبات و آرامش در بین همه کشورهای ناامن منطقه است.

حجت الاسلام ملکیان نهاد نماز جمعه را یکی از کم هزینه ترین و در عین حال مفیدترین نهادهای انقلاب اسلامی دانست که با توجه به اهمیت و جایگاه این نهاد رهبر انقلاب نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت نام نهادند و فرماندهی این قرارگاه بر عهده امام جمعه هر شهر می باشد و نماز جمعه مقدمه حفظ انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر از شهروندان خواست نسبت به مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.