۱۹:۳۶ - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵

حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است

هیئت رزمندگان استان اصفهان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ هیئت رزمندگان استان اصفهان به مناسبت  فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در عصر مدرن امروز که رسانه‌های استکبار و معاند در حال زدودن ارزش‌های والای انسانی و در رأس آن فرهنگ عفاف و حجاب است باید برای حفظ این ارزش ها قدم‌های اساسی برداشت.

عفاف و حجاب را نه به‌عنوان یک پوشش بلکه به‌عنوان یک ضرورت برای بشریت می‌توان مطرح کرد، مسئله‌ای که در جوامع امروزی تنها مختص زنان نیست.

ما رزمندگان که در دوران ۸ سال دفاع مقدس و جنگ سخت حضور داشتیم و شاهد جان‌فشانی جوانان و مردمان کشور برای حفظ ارزش‌ها درصحنه نبرد بوده‌ایم امروز تکلیف را حضور و مقابله با جنگ نرمی که دشمن علیه اسلام ناب و جمهوری اسلامی راه انداخته است می‌دانیم که یکی از اهداف جنگ نرم هم کم کردن عفاف و حجاب در میان جوامع بشری است.

نگاه ما به کلام رهبر فرزانه انقلاب است که در دیدارشان با مداحان در سال ۹۱ فرمودند: «حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادی‌گرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست. زن با برداشتن حجاب‌های خود، با عریان کردن آن چیزی که خدای متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک می‌کند، خودش را سبک می‌کند، خودش را کم‌ارزش می‌کند. حجاب وقار است، متانت است، ارزش‌گذاری زن است، سنگین شدن کفه‌ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله‌ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمت‌های الهی است.»

به‌راستی‌که حجاب همچون صدفی است که دارایی باارزش خود را همچون درّ درون خود نگه‌ داشته و آن را از گزند نگاه شهوت آلوده دشمنان دورنگه داشته است.

امروز یکی از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به نکات مطرح در گزاره‌های دهشت‌بار مدنظر شبکه‌های ماهواره‌ای و غربی است که غایت آن باعث ازهم‌گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان است.

ازاین‌رو ما به‌عنوان حامیان ارزش‌های اسلامی و جان‌برکفان ولایت در روز ملی ((عفاف و حجاب ))دغدغه رهبر فرزانه انقلاب را دغدغه‌ی همه مردم مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی دانسته و تحقق بی‌چون‌ و چرای عفاف و حجاب را در جامعه مطالبه می‌کنیم و از همه سازمان‌ها و نهادهایی که به‌نوعی متولی امور فرهنگی به‌ویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می‌باشند می‌خواهیم که بدون اتلاف وقت به ساماندهی حجاب در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند.

هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.