شاهین پرس

مقابله با عفت عمومی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی استکبار است

کدخبر: 65221
۲۰ تیر ۱۳۹۵ در ساعت ۳:۵۲ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ بسیج جامعه مهندسین به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

عفاف و حجاب در دنیای امروز صرفا یک نوع پوشش نیست بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است. فرهنگی است که برای تحقق مصالح مبتنی بر اخلاق و انسانیت در جهان کنونی به آن نیازمندیم. فرهنگی که انسان را از بند نفس می رهاند و به رشد و شکوفایی برای رسیدن به حقیقت انسانیت رهنمون می سازد.

ترویج وحمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی جبهه استکبار در مواجهه با نظام اسلامی ایران بوده است و حرکت دشمن در این عرصه نه یک توهم، که واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های وابسته به دولت های غربی و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، قابل درک خواهد بود.

یکی از برکات تردید ناپذیر انقلاب اسلامی ایران ایجاد موج گسترده بازگشت به عفاف و حجاب در ایران و جهان است و بی شک یکی از رموزپاکی و استواری جامعه اسلامی، حفظ حریم ها و رعایت حدود الهی در روابط اجتماعی است. همان که درجامعه اسلامی وانقلابی ما به عفت تعبیرمی شود.

در چنین شرایطی زنان و دختران مسلمان و متعهد مسئولیتی بسیار سنگین بر عهده دارند که مهمترین آنها عبارتند از، تقویت پایه های ایمانی و پایبندی هرچه بیشتر به ارزش های اخلاقی مورد تاکید دین مبین اسلام، به دست آوردن توانایی لازم برای دفاع عقلانی از فرهنگ عفاف و حجاب، حراست از کیان خانواده و جلوگیری از نفوذ امواج مخرب ماهواره به فضای پاک و معصوم خانواده های خود و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه.

اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد، ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در این عرصه حاضر بوده‌اند از همه سازمان ها و نهادهایی که به نوعی متولی امور فرهنگی بویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می باشند درخواست دارند که ضمن توجه به فرامین رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در برخورد با مسائل ضد فرهنگی ، به ساماندهی حجاب و عفاف در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند

منبع:صاحب نیوز