۱۵:۵۲ - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵

بسیج مهندسین اصفهان با صدور بیانیه تاکید کرد:

مقابله با عفت عمومی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی استکبار است

در بیانیه بسیج مهندسین آمده است: ترویج بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی جبهه استکبار در مواجهه با نظام اسلامی بوده است و حرکت دشمن در این عرصه نه یک توهم، که واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های وابسته به دولت های غربی قابل درک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ بسیج جامعه مهندسین به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

عفاف و حجاب در دنیای امروز صرفا یک نوع پوشش نیست بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است. فرهنگی است که برای تحقق مصالح مبتنی بر اخلاق و انسانیت در جهان کنونی به آن نیازمندیم. فرهنگی که انسان را از بند نفس می رهاند و به رشد و شکوفایی برای رسیدن به حقیقت انسانیت رهنمون می سازد.

ترویج وحمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی جبهه استکبار در مواجهه با نظام اسلامی ایران بوده است و حرکت دشمن در این عرصه نه یک توهم، که واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های وابسته به دولت های غربی و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، قابل درک خواهد بود.

یکی از برکات تردید ناپذیر انقلاب اسلامی ایران ایجاد موج گسترده بازگشت به عفاف و حجاب در ایران و جهان است و بی شک یکی از رموزپاکی و استواری جامعه اسلامی، حفظ حریم ها و رعایت حدود الهی در روابط اجتماعی است. همان که درجامعه اسلامی وانقلابی ما به عفت تعبیرمی شود.

در چنین شرایطی زنان و دختران مسلمان و متعهد مسئولیتی بسیار سنگین بر عهده دارند که مهمترین آنها عبارتند از، تقویت پایه های ایمانی و پایبندی هرچه بیشتر به ارزش های اخلاقی مورد تاکید دین مبین اسلام، به دست آوردن توانایی لازم برای دفاع عقلانی از فرهنگ عفاف و حجاب، حراست از کیان خانواده و جلوگیری از نفوذ امواج مخرب ماهواره به فضای پاک و معصوم خانواده های خود و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه.

اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد، ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در این عرصه حاضر بوده‌اند از همه سازمان ها و نهادهایی که به نوعی متولی امور فرهنگی بویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می باشند درخواست دارند که ضمن توجه به فرامین رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در برخورد با مسائل ضد فرهنگی ، به ساماندهی حجاب و عفاف در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.