شاهین پرس

آغاز فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه صنعت از ماه آینده/ صنایعی که در آستانه رکود هستند با کمک گروه‌های جهادی فعال می‌شوند

کدخبر: 65037
۱۹ تیر ۱۳۹۵ در ساعت ۱:۳۷ بعد از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  سردار محمدرضا نقدی در گفتگوی اختصاصی با سرویس اقتصادیصبح توس، درباره اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم گفت: امسال برای پشتیبانی یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در قالب چند هزار گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه تحولات کیفی خوبی در گروه‌های جهادی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی امسال در کنار کمک به مناطق محروم و روستاها، تمرکز بر توسعه فعالیت‌های تولیدی و توجه به صنایع تبدیلی کوچک روستاها خواهد بود که مورد تأکید امام خامنه‌ای (حفظه الله) است.

وی کمک به بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری و ارائه خدمات آموزشی و علمی در مناطق محروم را ازجمله  فعالیت‌های گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: امسال از ماه آینده حضور گروه‌های جهادی در عرصه صنعت نیز به فعالیت‌های این گروه‌ها افزوده می‌شود.

سردار نقدی اظهار داشت: کمک به صنایعی که در آستانه رکود بوده و یا راکد شده‌اند و فعال کردن آن‌ها از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: همان‌طور که حضور گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم منشأ خیرات و برکات است، امیدواریم حضور آن‌ها در عرصه صنعت نیز الهام‌بخش و موجب برکات زیادی باشد.

منبع:دانا