۲۱:۵۰ - جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲

تشکیل شورای سالمندان شهرستان شاهین شهر و میمه در فروردین سال 93

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با محوریت سبک و فرهنگ معاشرت مردم شهرستان در سطح خانواده، دوستان و اقوام جامعه مدنی با حضور مسئولین و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و به لحاظ اهمیت موضوع سبک زندگی در جامعه، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با محوریت سبک و فرهنگ معاشرت مردم شهرستان در سطح خانواده، دوستان و اقوام جامعه مدنی با حضور مسئولین و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.

farhang

در این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر موضوع سبک زندگی در جامعه که مورد نظر مقام معظم رهبری است در مورد فرهنگ معاشرت مردم شهرستان با یکدیگر مطالبی را بیان نمودند و در ادامه این جلسه اعضاء به  ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند که پس از جمع بندی مطالب مصوباتی به تائید اعضاء حاضر در جلسه رسید و مقرر گردید در فروردین 93 و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ سالمندان شورایی تحت عنوان شورای سالمندان شهرستان شاهین شهر و میمه با محوریت اداره بهزیستی تشکیل شود.

لازم به ذکر است جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور کلیه اعضاء در تاریخ 7 اسفند 92 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.