۱۴:۱۳ - سه شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۵

زنان استان اصفهان طی بیانیه ای اعلام کردند؛

متولیان فرهنگی پاسخ دهند که جهت‌گیری کدام برنامه­ شان به سمت عفاف جامعه بوده است

چگونه از آمار بالای طلاق در کشور صحبت می­کنیم ولی ذهن خود را معطوف دلایل این آمار نمی ­کنیم؟ مگر نه این است که آرامش خانه­ ای که به دلیل تنوع طلبی بر هم می­خورد قابل بازگشت نیست؟

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ جامعه زنان استان اصفهان در آستانه روز ملی حجاب و عفاف طی بیانیه ای نوشتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

من بانوی مسلمان ایرانی هستم

از زمان خلقت انسان و به تبع آن شکل­ گیری حیات اجتماعی، خداوند با مبعوث کردن پیامبران و نزول قوانین الهی؛ داشتن حیات اجتماعی سالم را حق همه­ انسان­ها برشمرده است. پر واضح است که زن و مرد زمانی می توانند آزادانه از فرصت های جامعه برای رشد و تعالی خود استفاده کنند و در مقابل تهدیدها مصون باشند که در پرتوی قوانین الهی به حضور در اجتماع بپردازند. رشد و تعالی حق یکایک اعضای هر جامعه ای است. حقی که ما بانوان مسلمان ایرانی را بر آن داشت تا برای احقاق آن حرفهایمان را به گوش مسئولین امر برسانیم. این حق ماست که طالب حیات اجتماعی سالم باشیم. با وجود اینکه میدانیم قوانین دین مبین اسلام این مهم را تضمین میکند و خواستار اجرای آن هستیم، دغدغه هایی از جنس محبت و عشق یک بانوی مسلمان را نوشته ایم:

چگونه می­توان در شرایطی که بد­حجابی و بی حیایی، سلامت روانی مردم را به خطر می­اندازد انتظار تربیت یک نسل سالم و صالح که لازمه­ بالندگی اجتماع هست را از مادران جامعه داشت؟ مادرانی که شاید خود نیز آرامش زندگیشان را در خطر می­بینند. چگونه از آمار بالای طلاق در کشور صحبت می­کنیم ولی ذهن خود را معطوف دلایل این آمار نمی ­کنیم؟ مگر نه این است که آرامش خانه­ ای که به دلیل تنوع طلبی بر هم می­خورد قابل بازگشت نیست؟ متولیان فرهنگی ایران عزیزمان که دغدغه­ اسلام دارند، پاسخ دهند که جهت­ گیری کدام برنامه­ شان به سمت عفاف جامعه بوده است؟ مگر نه این است که اگر کار فرهنگی کلان و فراگیری صورت گرفته بود کار به مداخله نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی نمی ­رسید؟ پس چرا در مقابل آن قدها علم شده که این روش برخورد درست نیست؟ مگر داروی مویرگی که طغیان کرده است جز نیشتر است؟ تاکنون چه حمایت در خور و شایسته ای از آمران معروف و ناهیان منکر در کشور صورت گرفته است؟ مگر دغدغه­ آنها جز نوامیس ایران عزیزمان است؟ آیا شهید علی خلیلی کافی نبود؟ یا باید خلیلی­ ها به شهادت برسند تا اهمیت موضوع برای ما روشن شود؟

ما بانوان مسلمان ایرانی نوشته ایم که بی تفاوت نیستیم…

و از مسئولین کشورمان درخواست داریم که پاسخ دهند آن ها هم بی تفاوت نیسنتد… در عمل و در جهت گیری های برنامه هایشان.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.