۱۴:۵۵ - شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۵

اشتباه تاکتیکی مدیرعامل زردها؛

خارجی های سپاهان قصد جدایی ندارند

لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی در فصل گذشته قراردادی دو ساله با سپاهان امضا کرده اند و مبلغ قراردادشان برای این فصل چیزی در حدود ۲ میلیارد تومان است. در این شرایط برزیلی های زرنگ هم به خوبی می دانند که سپاهان به خاطر پرشدن لیستش امکان استفاده از آنها را ندارد و در نتیجه از موضع قدرت در مذاکرات خودشان با سپاهان صحبت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛  سپاهان آنقدر بازیکن در فصل نقل و انتقالات خریده که دست عبدالله ویسی در درون زمین و بر روی نیمکت بسیار پر است و تقریبا می توان گفت که در ترکیب سپاهان برای حضور در لیگ شانزدهم هیچ کم و کسری وجود ندارد.

سپاهان آنقدر بازیکن به لیست اضافه کرده که حتی در روز چهارشنبه قرارداد امیرحسین کریمی هافبک تهاجمی این تیم هم فسخ شد تا جای خالی برای بقیه بازیکنان وجود داشته باشد و آنها بتوانند در لیگ شاندزهم با پیراهن سپاهان بازی کنند.به هر حال عبدالله ویسی با نظر خودش نزدیک به ۱۵ بازیکن خریده اما بزرگترین اشتباهی که سپاهان در این یک ماه اخیر مرتکب شد مربوط به اعلام لیست مازاد بود که سروصدای زیادی به پا کرد و در حقیقت امروز مدیریت باشگاه سپاهان باید تاوان یک اشتباه بچگانه در زمینه برخورد با بازیکنانش را بدهد.

در حال حاضر سپاهان هر ۴ سهمیه خارجی خودش را جذب کرده و این یعنی سپاهان جای خالی برای استفاده از بازیکنان خارجی سال قبل شامل دو بازیکن برزیلی و فوضیل موسایف ندارد. البته خوش شانسی سپاهانی ها این است که موسایف قراردادی با این تیم ندارد و خودش محترمانه از مجموعه سپاهان جدا شده اما داستان دو بازیکن برزیلی ممکن است کار را به جایی برساند که سپاهان از لحاظ مالی دچار ضرر و زیان بسیار بیشتری شود.

هم لوسیانو پریرا و هم لئوناردو پادوانی در فصل گذشته قراردادی دو ساله با سپاهان امضا کرده اند و مبلغ قراردادشان برای این فصل چیزی در حدود ۲ میلیارد تومان است.

در این شرایط برزیلی های زرنگ هم به خوبی می دانند که سپاهان به خاطر پرشدن لیستش امکان استفاده از آنها را ندارد و در نتیجه از موضع قدرت در مذاکرات خودشان با سپاهان صحبت خواهند کرد واصغر باقریان یا مجبور است شیمبا و پادوانی را به لیست اضافه کند که البته در شرایط غیر ممکن است و یا مجبور است طلب آنها در سال گذشته را تمام و کمال پرداخت کند تا بتواند رضایتشان را بدست بیاورد آن هم در حالی که با یک دور اندیشی می شد این جدایی را کمی تلطیف کرد و با شرایط بهتری پای میز مذاکره با برزیلی ها نشست.به هر صورت پرونده این دو بازیکن برزیلی یک چالش بزرگ برای سپاهان ایجاد کرده و حتی زمانی که این دو بازیکن راهی تمرینات شده اند به آنها پیراهن تیم داده نشده تا بتوانند در تمرینات شرکت کنند.

اما در کنار شیمبا و پادوانی باید به نام هادی عقیلی هم اشاره کرد که دو سال قبل قرارداد ۳ ساله ای با سپاهان امضا کرد و در حقیقت هنوز یکسال از زمان این قرارداد باقی مانده است. عقیلی هم که به شدت از رفتار مدیریت باشگاه سپاهان در قبال خودش دلخور است در مصاحبه این هفته اش تاکید کرده که حاضر به جدایی از سپاهان نیست وبرای اینکه رفتار نسنجیده آنها را جبران کند تحت هر شرایطی در این تیم می ماند تا پولش را تمام و کمال دریافت کند.

این اتفاق مشکلی دیگر بر مشکلات سپاهان اضافه کرده و اگر آن را به ماجرای بازگشت دوباره محرم به لیست تیم و قهر چند روزه ویسی اضافه کنیم باید گفت که سپاهان برای بازگشت دوباره به مسیر موفقیت در جریان مسابقات لیگ کاری بسیار سخت خواهد داشت. شاید یک برنامه ریزی ساده در نحوه و زمان اعلام عدم نیاز سپاهان به بازیکنان برزیلی می توانست آنها را از این وضعیت نجات دهد ولی امروز سپاهان برای حل کردن این دو پرونده کاری بسیار سخت و شاید هم غیر ممکن در پیش رو دارد که ممن است به قیمت ناکامی این تیم در لیگ شانزدهم تمام شود.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.