شاهین پرس

بشقاب هایی با رنگ خیانت/ خون هایی که با برنامه های ماهواره ای بر زمین می ریزد

کدخبر: 63161
۴ تیر ۱۳۹۵ در ساعت ۱۱:۵۱ قبل از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شاید به جرات بتوان گفت عامل بسیاری از جدایی های عاطفی و یا طلاق های رسمی ماهواره ها باشد چرا که با وجود آن بسیاری از مسایلی که به شدت در جامعه قبح شمرده می شد به یک مسیله عادی و طبیعی مبدل شده و مسایلی از قبیل نامحرم یا روابط خارج از عرف در آن به شدت عادی شده است.

دشمنان انقلاب پس از ناامیدی در جنگ سرد و تن به تن جز جنگ نرم چاره ای در خود ندیده و با حیله گری تمام از طریق ایجاد ماهواره ها و شبکه های اجتماعی مسایلی خارج از عرف را به مردم به طور ناخودآگاه القا کرده و کنترل افکار عمومی را در دست گرفته چرا که با نابودی بنیان خانواده و کمرنگ کردن مسایل دینی به راحتی می تواند در کشور نفوذ پیدا کرده و پایه های نظام را سست کرد.

آنچه که در این بین بسیار مهم است بیداری و هوشیاری مردم ایران اسلامی است که با دیدن برنامه های ماهواره ای خود را در دام مستکبران نیندازند و با رفتاری سنجیده و همراه با آگاهی جهت حفظ بنیان خانواده از ورود ماهواره در منازل خود جلوگیری کنند.

چشم و هم چشمی عاملی جهت نفوذ ماهواره در منازل

مسعود به خبرنگار اوشیدا گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده های ایرانی تنها به خاطر چشم و هم چشمی و به قول معروف کم نیاوردن و ادای روشنفکری درآوردن اقدام به خرید ماهواره و آوردن آن در منازل خود کرده اند در حالی که ناخواسته خود را در دام دشمنان اسلام و معاندین انقلاب انداخته و بدون توجه به اینکه به راحتی بنیان خانواده خود را از این طریق از هم می پاشند از برنامه های آنان تبعیت می کنند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته الفاظی از قبیل فرزند نامشروع یا ارتباط با نامحرم دور از چشم همسر و یا خانواده به شدت در جامعه قبح شمرده می شد امروزه بیان این گونه مسایل به راحتی در دهان بسیاری از مردم چرخیده و حتی در بعضی نقاط به یک امر طبیعی مبدل شده که تمامی این مسایل ریشه در ماهواره دارد.

وی افزود: جالبترین نکته در این میان این است که بسیاری از برنامه ها و فیلم هایی که در شبکه های فارسی از قبیل جم، فارسی وان و سایر شبکه ها در معرض دید قرار دارند حتی در کشورهای غربی هم اکران نمی شود ولی مردمان ایران اسلامی به راحتی این برنامه ها را در حضور خانواده مشاهده می کنند و نمی دانند این برنامه ها تنها جهت نابودی بنیان خانواده آنان و سایر مسلمانان ایجاد شده است تا اسلام را کاملا در اذهان به یک دین بی مصرف تبدیل کنند و ما چه راحت فریب این شبکه ها را خورده ایم.

برنامه های ماهواره ای بلوغ زودرس نوجوانان را دربردارد

علی به خبرنگار اوشیدا گفت: بلوغ زودرس نوجوانان از دیگر مسایلی است که ماهواره ها و شبکه های اجتماعی به آن دامن زده اند چرا که بدون هرگونه نظارت از سوی والدین بدترین برنامه ها را مشاهده و به انواع انحطاطات اجتماعی مبتلا می شوند.

وی بیان داشت: خوردن مشروب یکی از بدترین مسایلی است که در اسلام از آن نهی شده اند چرا که بنای بسیاری از جنایات را با خود به همراه دارد اما شبکه های ماهواره ای در اقدامی هماهنگ در تمامی برنامه ها حتی آموزش آشپزی از مشروب استفاده تا از این نوشیدنی حرام یک نوشیدنی مفید و بی مشکل در اذهان ساخته شود.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است در این بین نقش صدا و سیما بسیار حایز اهمیت است چرا که حتی با ساخت انواع برنامه های مفید، علمی، دینی و سریال های جذاب به راحتی می تواند با این پدیده شوم مبارزه کرد اما متاسفانه صدا و سیما همیشه در این مسیله به خوبی وارد نشده و میدان را به دشمن واگذار کرده است.

ریختن خون مسلمانان حاصل برنامه های تفرقه ای ماهواره ای است

مریم به خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: تفرقه و دشمنی میان مذاهب اسلامی از دیگر ماموریت های شبکه های ماهواره ای به شمار می رود به طوری که شبکه های مخرب فراوانی را به وجود آورده تا هر کدام به نوعی مذهب دیگری را تخریب و دشمنی در مقابل مذهب خویش قلمداد کنند در حالی که به جرات می توان گفت هیچ کدام از مجریان این برنامه ها واقعا به مذهبی که در ماهواره تبلیغ می کنند پایبند نبوده و تنها با الفاظ نامناسب سایر مذاهب را تخریب تا علاوه بر ایجاد دشمنی مذاهب با یکدیگر سبب کمرنگ شدن مذهب خود افرادی که در آن هستند می شوند.

وی عنوان کرد: با این اوصاف باز هم می توان به نقش صدا و سیما در این وسط پی برد که با کم کاری خود در مقابل این پدیده ها به راحتی میدان را در اختیار اجانب و استکبار گذاشته در حالی که با ایجاد شبکه های مذهبی در صدا و سیما و اختصاص آن به علمای مذاهب اسلامی به یک میزان از ایجاد بسیاری از تفرقه ها جلوگیری و مانع بسیاری از خونریزی ها در جوامع اسلامی شد چرا که ماهواره ها با پخش برنامه های مذهبی بسیار نامناسب و ایجاد دشمنی در بین مذاهب عامل بسیاری از خونریزی ها در جوامع اسلامی شده اند.

منبع:دانا