۱۱:۱۰ - جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

دشمن با هیچ برجامی نمی تواند ایران اسلامی را به زانو در آورد / مسئولان باید به هشدارهای رهبر انقلاب درباره نفوذ دشمن توجه کنند

حجت الاسلام طباطبایی نسب مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز ایران اسلامی مقتدرترین کشور دنیا می باشد و با وجود برجام های متعدد هیچ گاه دست نیاز به طرف دشمن دراز نخواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور شب گذشته در پنجمین یادواره دو شهید گمنام و 120 شهید سرافراز شهر گز برخوار به بیان اینکه چگونه کسی می تواند عالم و موفق شود و به مقام شهادت برسد پرداخت و گفت: شهادت بالاترین مقام معنوی و قله کمال در این عالم است که انسان در سایه کسب علم و عبادت و بندگی به آن می رسد.

وی شهدا را مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: تا زمانی که استکبار در دنیا وجود داشته باشد و انسانهای صالح برای ظهور امام زمان(عج) تلاش کنند در شهادت باز است و تا زمانی که شهید و عاشق شهادت داشته باشیم از آمریکا و هیچ ابرقدرتی هراسی نداریم.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب اطاعت، محبت، معرفت و مطیع بودن را مهمترین عوامل رسیدن به فیض شهادت و قله کمال عنوان کرد و افزود: امروز وظیفه داریم که نسبت به هشدار رهبر انقلاب در خصوص نفوذ دشمن هوشیار باشیم و تلاش کنیم، همانگونه که دشمن شبانه روز در فضای مجازی برای از بین بردن اعتقادات جوانان ما تلاش می کند.

وی جنگ را یک دانشگاه خواند که به برکت جنگ در کشور ما تاسیس شد خاطرنشان کرد: کشور ایران قبل از انقلاب حیاط خلوت آمریکا و انگلیس بود امابه برکت خون شهدا و رهبری امام(ره) امروز در جهان عزتمند هستیم، و اگر در زمان هجوم دشمن بعثی از کمترین امکانات و تجهیزات برای دفاع از خود محروم بودیم امروز به برکت خون شهدا و رهبر انقلاب برترین قدرت منطقه می باشیم.

مشاور و مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه استکبار جهانی دورتا دور ایران اسلامی را به باروت آتشی شعله ور تبدیل کرده است تصریح کرد: با وجود اینکه کشورهای اطراف به نوعی پایگاه و حیاط خلوتی برای استکبار جهانی هستند اما بواسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران، دشمن جرأت کوچکترین جسارتی بر علیه کشورمان را ندارد.

وی از عجز و ناتوانی سومین ارتش قدرتمند دنیا در برابر حزب الله لبنان یاد کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبر حکیم و مدبر انقلاب اسلامی، مقتدرترین کشور دنیا می باشد و با وجود برجام های متعدد هیچ گاه دست نیاز جمهوری اسلامی به طرف دشمن دراز نخواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: ما در جنگ، ابهت ابرقدرتها را شکست دادیم خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که پنجه در پنجه استکبار انداخته و رهبر انقلاب تنها کسی است که در دنیا اعتقاد دارد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این نشان از اقتدار، استحکام و نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی به هشدارهای حضرت امام خامنه ای نسبت به نفوذ دشمن به مسئولان اشاره کرد و افزود: همه تلاش دشمن برای جدا کردن شیعیان از ائمه معصومین است بنابراین باید به هشدار های رهبر انقلاب توجه کرده و گوش به فرمان و دست در دست ولی فقیه زمان خود از اسلام و انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

امام جمعه شهر گز برخوار در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت، اطاعت محض از ولایت تا پای جان، خدامحوری در مقابل خود محوری، ایثار و از خودگذشتگی و مقدم دانستن ارزشهای انسانی و اسلامی بر منافع شخصی را از جمله دستاورد و پیام های شهادت برای جامعه عنوان کرد و گفت: شهادت مقامی بلند مرتبه و پاداشی الهی به بندگان مخلص و فداکار است.

وی مردم شهر گز را مردمی ولایت مدار، مومن و عاشق خوبی ها معرفی کرد و افزود: گواه این خوبی ها تقدیم 120 شهید در دوران دفاع مقدس و در حمایت جانانه از انقلاب اسلامی و وجود خیریه ها و صندوق های قرض الحسنه متعدد برای یاری مستضعان می باشد.

بیان خاطره از زبان کشفی همرزم شهید خرازی و یادگار دوران دفاع مقدس، تجلیل از مادر شهید حاج حسین خرازی و فرزند شهید مجیری، اجرای برنامه توسط هنرمندان متعهد و ارزشی شهرستان، مداحی و پخش کلیپ از دیگر بخشهای این مراسم بود که توسط ستاد برگزاری یادواره 120 شهید دفاع مقدس شهر گز برخوار برگزار شده بود.

نمایشگاه عکس و پوستر، کتاب و محصولات فرهنگی، ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی به همراه غرفه اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف نیز در حاشیه این مراسم توسط بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی(ع) و فاطمه الزهرا(س) ناحیه شاهین شهر و میمه برپا شده بود.

پنجمین یادواره دو شهید گمنام و 120 شهید سرافراز شهر گز برخوار شب گذشته باحضور مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، مادر سردار رشید اسلام شهید حاج حسین خرازی، همسر و فرزند دلبند شهید مدافع حرم سردار عبدالرضامجیری، خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار شهر گز برخوار در جوار گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.