شاهین پرس

با استعفای شهردار شهر گز موافقت شد

کدخبر: 61597
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ساعت ۹:۲۴ بعد از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ظهر امروز برابر با سی ام اردیبهشت ماه 95، اعضای شورای شهر گز برخوار در جلسه غیرعلنی شورا با موضوع استعفای شهردار این شهر، با اکثریت آراء استعفانامه « قدرت الله قاسمی ورزنه» را پذیرفتند.

اول آذر ماه سال 92 بود که با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گز برخوار طی مراسمی قدرت اله قاسمی بر کرسی شهرداری این شهر تکیه زد، اما متاسفانه پس از آنکه علی رغم چندین نوبت اخطار و تذکر آیین نامه ای از سوی شورای شهر، نتوانست عملکرد قابل توجه ای در جهت توسعه و عمران شهر ارائه نماید سرانجام وقتی که در آخرین نوبت با اخطار جدی شورای اسلامی شهر مواجه شد تصمیم به کناره گیری گرفت و در نهایت 16 اردیبهشت سال جاری استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد.

بر اساس گزارش شاهین نا؛ هفت عضور شورای اسلامی شهر امروز استعفای شهردار را بررسی کرده و با اکثریت آراء استعفای قاسمی شهردار اسبق شهر گز به تصویب رسانیدند.

در این جلسه همچنین به‌ منظور ادامه‌ روند فعالیت‌های جاری شهرداری به اتفاق نظر اعضاء شورای شهر «شهریار قندهاری» مسئول امور مالی شهرداری به سِمَت سرپرست شهرداری شهر گز منصوب شد

شهر گز برخوار با قدمتی بیش از سه هزار سال قدیمی ترین شهر شهرستان شاهین شهر و میمه دارای بیش از 30 اثر تاریخی و جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر در کنار اتوبان معلم قرار دارد. شهرداری این شهر در سال 1342 با حکم استاندار وقت تاسیس گردیده و پس از پیروزی انقلاب تاکنون 15 شهردار بر صندلی این شهرداری تکیه زده اند،

شهيد «احمدروزبه نيا» اولین شهردار این شهر پس از پیروزی انقلاب بود که پس از پایان خدمت در شهرداری شهر گز و در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.