۲۱:۲۴ - پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

با اکثریت آراء شورای شهر؛

با استعفای شهردار شهر گز موافقت شد

اعضاء شورای اسلامی شهر گز برخوار به اتفاق اکثریت آراء با استعفای «قاسمی» شهردار این شهر موافقت کردند. 

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ظهر امروز برابر با سی ام اردیبهشت ماه 95، اعضای شورای شهر گز برخوار در جلسه غیرعلنی شورا با موضوع استعفای شهردار این شهر، با اکثریت آراء استعفانامه « قدرت الله قاسمی ورزنه» را پذیرفتند.

اول آذر ماه سال 92 بود که با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گز برخوار طی مراسمی قدرت اله قاسمی بر کرسی شهرداری این شهر تکیه زد، اما متاسفانه پس از آنکه علی رغم چندین نوبت اخطار و تذکر آیین نامه ای از سوی شورای شهر، نتوانست عملکرد قابل توجه ای در جهت توسعه و عمران شهر ارائه نماید سرانجام وقتی که در آخرین نوبت با اخطار جدی شورای اسلامی شهر مواجه شد تصمیم به کناره گیری گرفت و در نهایت 16 اردیبهشت سال جاری استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد.

بر اساس گزارش شاهین نا؛ هفت عضور شورای اسلامی شهر امروز استعفای شهردار را بررسی کرده و با اکثریت آراء استعفای قاسمی شهردار اسبق شهر گز به تصویب رسانیدند.

در این جلسه همچنین به‌ منظور ادامه‌ روند فعالیت‌های جاری شهرداری به اتفاق نظر اعضاء شورای شهر «شهریار قندهاری» مسئول امور مالی شهرداری به سِمَت سرپرست شهرداری شهر گز منصوب شد

شهر گز برخوار با قدمتی بیش از سه هزار سال قدیمی ترین شهر شهرستان شاهین شهر و میمه دارای بیش از 30 اثر تاریخی و جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر در کنار اتوبان معلم قرار دارد. شهرداری این شهر در سال 1342 با حکم استاندار وقت تاسیس گردیده و پس از پیروزی انقلاب تاکنون 15 شهردار بر صندلی این شهرداری تکیه زده اند،

شهيد «احمدروزبه نيا» اولین شهردار این شهر پس از پیروزی انقلاب بود که پس از پایان خدمت در شهرداری شهر گز و در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

4 Responses to “با استعفای شهردار شهر گز موافقت شد”

  1. عبدا... صادقی گفت:

    شهردار گز از شهرداران با تجربه و باسابقه استان می باشد و مطلب شما مبنی براینکه نتوانست عملکرد قابل توجه ای در جهت توسعه و عمران شهر ارائه نمایدکذب محض است چرا که شما در جایگاهی نیستید که بتوانید عملکرد شهردار را ارزیابی بکنید. فشار مسئولین و برخی افراد منفعت طلب برای عدول از قانون باعث استعفای ایشان شد

    • صادق عبدالهی گفت:

      دقیقا همینطور است فئودال های زمین خوار و عدم تامین نظرات غیر معقول و منفعت طلبانه برخی اعضای شورا, فرماندار و نماینده باعث فشار برای کناره گیری ایشان شد

  2. صادق عبدالهی گفت:

    دقیقا همینطوره

  3. حجت اله ذکاوتمند گفت:

    با سلام و احترام.
    اول: شایسته است در اولین کلام از زحمات تمامی شهردارانی که در شهر گز خدمت رسانی کرده اند تقدیر و تشکر گردد.
    دوم: آقای قاسمی شخصیتی انقلابی و جانباز 8 سال دفاع مقدس و دارای تجارب ارزنده ایی در پست های مختلف اداری و شهرداری ها بوده اند و نیازی نیز بر معرفی ایشان نیست.
    سوم: تقدیر و تشکر از مهمان عزیزی که به هر دلیل از شهر و کاشانه ی ما رفته اند امری است واجب که مردم فرهیخته و ادبی گز از آن قافل نیستند.
    چهارم: آقای قاسمی را آنان که باید بداند کار کرد یا نکرد می دانند و از قدیم گفته اند صدای گردو را آن که باید می شنود. و باید گفت: آقای قاسمی کار کردند علمی – قانونی آن هم برای همه، ولی نه برای عده ایی خاص.
    پنجم : آقای قاسمی یک سال بود بازنشسته شده بود و تا حالا هم که مانده بود از روی دلسوزی و برای اصلاح و درست کردن زیرساختهای شهرداری مانده بود.
    و در آخر این که آقای قاسمی مراحل کار در شهرداری را الکترونیکی (اتوماسیون اداری ) – دست واسطه ها را کوتاه – کارها را قانون مند – ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی را به سرانجام – ساختن آب انبار های زخیره آب باران در سطح شهر – اصلاح شیب و هدایت آبهای سطحی در خیابان های اصلی – توجه به بناهای تاریخی چون مسجد جامع و فرهنگسرا و گذرهای قدیمی – دیوار چینی دور زمین های متروکه و نماسازی شهر و و و و در یک کلام کارهایی را که باید انجام دهد انجام داد ولی شعار بیهوده نداد.

    همین که آقای قاسمی شهردار شد تا عده ایی در شهرداری نباشند برای گزی ها کافی بود.
    ببخشید ، ببخشید : همین که با ورود خود رنگ قرمز جداول خیابان ها را اصلاح کرد از نظر منظر شهری کافی بود.
    نکته آخر : مشکل گز شهردار آن نیست مشکل آنجایی است که همه می دانند و باز هم اشتباه می کنند. آخه ما آدما زود فراموش می کنیم! مگه نه؟!؟؟؟ خدا وکیلی آقای قاسمی غیر از این بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.