۱۸:۵۹ - شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی بین الملل:

ذات و عملکرد آل سعود و رژیم صهیونیستی یکی است/ عملیات مشترک اطلاعاتی عربی، یهودی اخیر نشانه های اضمحلال نوچه های آمریکا در منطقه

منانی با بیان اینکه امروز ملت مسلمان باید هوشیار تر از قبل باشد و بدانند که آمریکا و رژیم صهیونیسیتی چون یک فرد در حال غرق شدن است، گفت: هیچ گونه شکی نباید داشت که منشا، ذات، هدف و خاستگاه آل سعود و رژیم صهیونیستی یکسان است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ محمد نبی منانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صاحب نیوز پیرامون وقایع اخیر در منطقه و جبهه سوریه همچون همکاری مشترک اطلاعاتی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در به شهادت رسانیدن مصطفی بدرالدین (ذوالفقار حزب الله) اظهار کرد: در حال حاضر در جبهه سوریه یک نبرد جدی حق علیه باطل است.

وی ابراز کرد: امروز همه استکبار اعم از رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم های مرتجع منطقه چون آل سعود همه دست به دست هم داده اند تا با پیشرفت حق، مقابله کنند، گفت: بنابراین خیلی طبیعی است که همه استکبار با تمام توان خود به میدان جنگ بیایند و با همکاری مشترک نظامی، مالی و اطلاعاتی علیه حق مبارزه کنند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی بین الملل  اذعان کرد: استفاده از همه ظرفیت های مشترک جبهه باطل علیه حق، همچون کار اطلاعاتی به شهادت رسانیدن ذوالفقار حزب الله در سوریه نشان از توان آنها نیست، بلکه حاکی از درماندگی و استیصال آنها است، چرا که آنها به خوبی می دانند هر کجا که حق باشد، باطل نابود است بنابراین تمام تلاش خود را برای ازبین بردن الگوهای مقاومت و مدافعین اسلام ناب محمدی چون رزمندگان اسلام و فرماندهان حزب الله لبنان می کنند.

وی با بیان اینکه افزایش تلاش و فعالیت مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای عربی ناشی از متوجه شدن اضمحلال قدرت های باطل خود در منطقه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است، تصریح کرد: آمریکا به وضوح دریافته است که چنانچه رژیم صهیونیستی، توسط جبهه مقاومت اسلامی منطقه ازبین برود؛ آغاز نابودی نوچه های آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

منانی با تاکید براینکه  ضرب المثلی داریم که می گوید، «فواره چون بلند شود، سرنگون شود» به ظاهرشدن نشانه های اضمحلال آمریکا در جهان چون بدهکاری زیاد مالی اشاره کرد و گفت: مسائل اقتصادی و گیر کردن آمریکا در باتلاقی که خود در جهان با به راه انداختن جنگ های متعدد ایجاد کرده  است، دلیلی براین ادعا است، هیمنه گذشته امریکا شکسته شده است و سعی دارد با تمام توان خود در خلیج فارس، سوریه،  افغانستان، پاکستان  و حتی در پشتیبانی آل سعود در جنگ با یمن و بحرین؛ جبهه مقاومت اسلامی را تضعیف و تخریب کند.

وی افزود: امروز ملت مسلمان باید هوشیارتر از قبل باشند و بدانند که آمریکا و رژیم صهیونیسیتی چون یک فرد در حال غرق  شدن است و از فرد در حال غرق شدن هر گونه حرکتی برای نجات خود انتظار می رود، هیچ گونه شکی نباید داشت که منشاء، ذات، هدف و خاستگاه آل سعود و رژیم صهیونیستی  یکسان است، امروز همان کاری که آل سعود در یمن می کند، رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و سوریه می کند.

منانی در ادامه به همکاری مشترک اطلاعاتی کشورهای عربی و رژیم منحوس صهیونیستی در به شهادت رسانیدن شهید بدرالدین اشاره  و بیان کرد: این همکاری ها نشان از احساس خطر شدید این نوچه های امریکایی در  منطقه است و به معنای قدرت و توان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.