۱۷:۰۰ - جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

حذف ایران از صحنه مناسک حج، طرح آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز طرح حذف ایران از شرکت در مناسک حج را یک طرح آمریکایی اسرائیلی خواند و تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و همدستانش از تاثیر نفوذ قدرت ایران در منطقه بسیار در هراس هستند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شهر گز برخوار در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی و تبریک اعیاد شعبانیه، به نگرانی های مسئولان در خصوص حج اشاره کرد و گفت: آل سعود خبیث و خائن حاضر به بر طرف کردن نگرانی های ایران در خصوص امنیت حجاج ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه دستهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جلوگیری از شرکت حجاج ایرانی در اعمال مناسک حج بوضوح دیده می شود خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و همدستانش از تاثیر نفوذ قدرت ایران در منطقه بسیار در هراس است.

حجت الاسلام سیدحمیدرضا هاشمی ضمن محکوم کردن هتک حرمت چندین باره قبله اول مسلمانان در روزهای اخیر و با اشاره به سالروز حضور یهودیان در فلسطین و اورشلیم، خاطرنشان کرد:  اولین کشوری که این دولت جنایتکار را به رسمیت شناخت انگلیس خبیث بوده که موجب شد رژیم صهیونیستی با حمایت این کشورها جنایت های بی شماری را مرتکب شود.

وی اضافه کرد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی با تمام توان خود از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل حمایت می کنند تا جاییکه شعار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حفظ و حمایت از اسرائیل است و جای بسی تاسف دارد که متاسفانه شاهد هستیم که برخی از کشورهای مسلمان نیز از رژیم اشغالگر قدس حمایت می کنند.

خطیب نماز جمعه شهر گز به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و عمومی به تنهایی کافی نیست بلکه نیروی انتظامی باید نسبت به افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه اهتمام ورزیده و همچنین بر عملکرد کارکنان خود نیز نظارت جدی و کامل داشته باشد.

وی به درپیش بودن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و با هشدار به خانواده ها و مسئولان نسبت به رها سازی جوانان خود تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی آینده درخشان و هویت اسلامی و دینی را برای فردای کشور خواهند ساخت.

حجت الاسلام هاشمی با تذکر به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه خواستار رعایت حفظ شئونات اسلامی در این ایام پرخیر و برکت شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.