۲۲:۰۰ - شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

بازدید دکتر نوربخش از مراکز درمانی و اداری تامین اجتماعی شاهین شهر

دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی از مراکز اداری و درمانی تامین اجتماعی شاهین شهر بازدید به عمل آوردند.

taminejtamaey2

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به دعوت حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی از مراکز اداری و درمانی تامین اجتماعی شاهین شهر بازدید به عمل آوردند.

در این سفر دکتر نوربخش به همراه معاونین فنی و درآمد و مشاورین و مدیر کل تامین اجتماعی استان  ضمن بازدید از بخش های مختلف درمانگاه تامین اجتماعی ازمرکز اداری این اداره نیز بازدید بعمل آورده و نسبت به احداث مرکز تخصصی تامین اجتماعی جهت بیمه شدگان موافقت نمود.

حاجی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت بالای 200 هزار نفری ساکن و همچنین نرخ رشد جمعیت در شهر شاهین شهر اظهار داشت: از آنجاییکه بزرگترین صنایع استان مانند پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی در این منطقه مستقر هستند و بر اساس آخرین آمار در حدود 14 هزار بیمه شده اصلی و تبعه و 15 هزار مستمری بگیر اصلی و تبعه که در این شهر ساکن هستند بدلیل نرخ رشد 5 درصدی جمعیت مهاجر و جمعیت موجود، این مرکزدرمانی باید توسعه یابد و یا شعبه دومی در نقطه دیگری احداث شود.

دکتر نوربخش با بیان اینکه خدمت در تامین اجتماعی خدمت بزرگی به محرومترین اقشار جامعه است افزود: سعی کردیم حقوق معوقه شما که سالها برعهده سازمان بوده در چند ماه اخیر پداخت خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی افزود: از آنجاییکه  سازمان با خارج شدن از حاشیه ها به ماموریت اصلی خود بازگشته ، برای بودجه سال 93 تدابیر ویژه‌ای پیش بینی کرده که امیدوارهستیم  به زودی  امکانات بهتری هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ تخصصی در اختیار این مرکز قرار گیرد و تسهیلات بیشتری برای خدمت رسانی ایجاد کنیم.

این بازدید پیرو سفرهای استانی و به منظور توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.