۱۶:۳۴ - یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر؛

دانش آموزان برتر علمی، آموزشی و فرهنگی شاهین شهر معرفی و تجلیل شدند

۲۳۷ دانش آموز رتبه های برتر علمی، آموزشی و فرهنگی هنری مدارس شاهین شهر در جشن ستارگان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛مدیرآموزش و پرورش شاهین شهر پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش آموزان رتبه های برتر علمی و آموزشی مدارش شاهین شهر، جشن ستارگان را جشن شایستگی ها و جشن تبریک به کسانی که به موفقیت رسیده اند عنوان کرد و گفت: وظیفه آموزش و پرورش، کمک به شناخت شایستگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

وی مفهوم شايستگي را در دو حالت فردی و اجتماعی متصور ساخت و افزود: شایستگی فردی نشانگر توانايي کلان يعني شايسته‌بودن فرد براي انجام اثربخش کارهاي مربوط به شغل است و شایستگی اجتماعی را ناظر به ويژگي (شايستگي)‌هايي می باشد که فرد براي عملکرد اثربخش در يک شغل خاص نياز دارد.
کریم کمال با بیان اینکه: آموزش و پرورش با تمام توان و استفاده از نیروی انسانی فعال در راه ارتقای سطح علمی و کسب شایستگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان تلاش می کند ابراز امیدواری کرد که خروجی های آموزش و پرورش افراد لایق و شایسته ای برای آینده کشور باشند.
وی آموزش و پرورش را دستگاه تربیت نیروی انسانی برای تمام جامعه دانست و خاطرنشان کرد: لازم است که دانش آموزان نخبه از فرصت های پیش رو برای تلاش و خدمت به جامعه استفاده لازم را ببرند.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر کنکور را دغدغه اصلی دانش آموزان و خانواده ها خواند و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان و کمک های مسئولان و خیرین، پایگاههای تقویت کنکور جهت ارائه خدمات به دانش آموزان راه اندازی شده تا دانش آموزان و خانواده ها بدون دغدغه در بحث تقویت دروس و مشاوره جهت انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه این مراسم با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از 237نفر از دانش آموزان برتر کنکور، مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی هنرستانها، دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری، قرآن و معارف اسلامی، ورزشی و برترین های معدل در رشته های انسانی، تجربی و ریاضی با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.