۱۵:۰۰ - شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۵

واکنش مینو خالقی به ردصلاحیتش پس از برگزاری انتخابات

مینو خالقی کاندیدای مجلس دهم از اصفهان به خبر ردصلاحیتش توسط شورای نگهبان واکنش نشان داد.

به گزارش شاهین نا؛ مینو خالقی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به‌تازگی توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده، در کانال رسمی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شده که آرای وی باطل شده نه اینکه ردصلاحیت شده است.

متن پیام وی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

امروز همانند روزهای گذشته و در شروع اولین روز کاری فروردین‌ماه به‌دنبال استیفای حقوق خود و مردمی که مرا منتخب خود دانسته‌اند، از طرق قانونی و حقوقی هستم.

همان‌طور که مستحضرید بنا بر مصاحبه رسمی سخنگوی محترم هیئت نظارت بر انتخابات، آرای این‌جانب ابطال گشته و اصلاً مسئله ردّصلاحیت مطرح نیست که البته این موضوع نیازمند مداقه حقوقی است.

این‌جانب به‌عنوان فرزند این نظام که مورد تأیید شورای محترم نگهبان واقع گشته‌ام، نظرات خود را از طریق این کانال و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های رسمی داخلی اعلام خواهم نمود و هرگونه اظهارنظر و اعلام حمایت و یا خبر پراکنی‌هایی به‌قصد دشمنی رسانه‌ها و گروه‌ها و اشخاص معاند بیگانه و خارجی را در هر قالب اعم از وب‌سایت‌ها، صفحات اجتماعی و غیره محکوم و منکوب می‌نمایم.

مردم شریف و مهربان کشورم

می‌دانید و می‌دانم که خداوند همیشه با امیدواران است و آن که مأیوس از رحمت حق است کافر قلمداد می‌گردد.

من مینو خالقی دختر 30ساله وطن که با هزاران امید و آرزو برای سازندگی کشورم وارد این عرصه گشته‌ام، هرروز و همیشه به رحمت بی‌کران عزت‌دهنده واقعی که همانا آفریدگار یکایک ماست، امیدوارم.

و در این مسیر خطیر احقاق حقوق، از مقام بلندمرتبه حضرت پروردگار، آقا امام‌زمان(عج) و رهبر معظم و عالی‌قدر نظام جمهوری اسلامی ایران کمک و یاری می‌طلبم. من به ایران امیدوارم.

ان‌ الله مع الصابرین

مینو خالقی

هفتم فروردین

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.