شاهین پرس

توجه به ارزش‌ها و داشته‌ها یکی از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن است

کدخبر: 58740
۱ فروردین ۱۳۹۵ در ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین نا؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در یادمان شهدای شلمچه با اشاره به حضور ملت ایران در صحنه‌های گوناگون و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حضور پرشور مردم در لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس تجدید بیعتی با شهدای این دوران است.

وی با اشاره به افزایش سطح ارائه خدمات به راهیان نور و برنامه‌ریزی بسیج مستضعفین برای این امر افزود: امسال با یک برنامه‌ریزی شاهد ارتقاء سطح کیفیت برای نمایش‌های رزمی و نمایشگاه‌های مربوط به هدف‌های والای شهدا خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انتقال دادن ارزش‌های دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به جوانان و نسل امروزی از برنامه‌های مهم و اهداف برگزار کردن اردوها است، تصریح کرد: توجه کردن به ارزش‌ها و داشته‌ها یکی از راه‌های مهم جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

نقدی اضافه کرد: دشمن به‌دنبال وارد کردن ضربه به انقلاب است و ملت ایران همواره ذات و ماهیت اصلی مستکبران جهانی و آمریکا را شناخته و با آگاهی خود نقشه‌های آنها را از بین برده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها ابزار دشمنان برای فشار به مردم ایران و به زانو در آوردن آنهاست، تصریح کرد: مردم ایران با رهبری مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از اهداف و آرمان‌های با ارزش انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

نقدی در پایان گفت: رسیدن بهار یک پیام بزرگ را دارد که در پس هر گونه خزانی بهار می‌آید و سختی‌ها به پایان می‌رسد.

فارس