۱۴:۰۰ - یکشنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۵

سردار نقدی:

توجه به ارزش‌ها و داشته‌ها یکی از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توجه کردن به ارزش‌ها و داشته‌ها یکی از راه‌های مهم جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

به گزارش شاهین نا؛ سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در یادمان شهدای شلمچه با اشاره به حضور ملت ایران در صحنه‌های گوناگون و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حضور پرشور مردم در لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس تجدید بیعتی با شهدای این دوران است.

وی با اشاره به افزایش سطح ارائه خدمات به راهیان نور و برنامه‌ریزی بسیج مستضعفین برای این امر افزود: امسال با یک برنامه‌ریزی شاهد ارتقاء سطح کیفیت برای نمایش‌های رزمی و نمایشگاه‌های مربوط به هدف‌های والای شهدا خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انتقال دادن ارزش‌های دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به جوانان و نسل امروزی از برنامه‌های مهم و اهداف برگزار کردن اردوها است، تصریح کرد: توجه کردن به ارزش‌ها و داشته‌ها یکی از راه‌های مهم جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

نقدی اضافه کرد: دشمن به‌دنبال وارد کردن ضربه به انقلاب است و ملت ایران همواره ذات و ماهیت اصلی مستکبران جهانی و آمریکا را شناخته و با آگاهی خود نقشه‌های آنها را از بین برده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها ابزار دشمنان برای فشار به مردم ایران و به زانو در آوردن آنهاست، تصریح کرد: مردم ایران با رهبری مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از اهداف و آرمان‌های با ارزش انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

نقدی در پایان گفت: رسیدن بهار یک پیام بزرگ را دارد که در پس هر گونه خزانی بهار می‌آید و سختی‌ها به پایان می‌رسد.

فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.