۱۰:۰۰ - شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

بیانیه ائتلاف اصول‌گرایان/

شرکت گسترده مردم در انتخابات نشان از قدرت ملی است/ تقدیر از حضور مردم

ائتلاف اصول‌گرایان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، ائتلاف اصول‌گرایان با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت ارجمند ایران

انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و پنجمین دورۀ مجلس خبرگان با عنایت الهی و حضور پر شور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست.

در این بیانیه تصریح شده: حضور ملت در پای صندوق‌های رأی که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: ائتلاف اصولگرایان وظیفۀ خود می‌داند از عموم ملت بزرگوار، به ویژه همۀ آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته‌اند و نیز از همۀ مسئولان و دست‌اندرکاران اجرائی و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کند. اطمینان دارد که همۀ مجلس دهم، مجلسی مؤمن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.