شاهین پرس

کروبی رسما ادعایش در مورد تقلب در انتخابات را پس گرفت/ مهر “باطل شد” یکی از سران فتنه بر ادعایش بعد از 6 سال

کدخبر: 57083
۷ اسفند ۱۳۹۴ در ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ مهدی کروبی صبح امروز در محل سکونت خود رای خود را به صندوق سیار انداخت. این اقدام کروبی در حالی رخ داده است که در سال 88 با زیر سوال بردن مکانسیم رای گیری در نظام، ادعای تقلب را سر داده و کشور را در التهاب 9 ماهه فرو بردند. این اقدام آنها باعث تحمیل هزینه های زیادی را به نظام تحمیل کرد.

وی در اولین بیانیه خود پس از شمارش آرای انتخابات 88 اعلام کرد که در مقابل این مهندسی و تنظیم ناشیانه رأی ملت سکوت نخواهد کرد. کروبی در این بیانیه تصریح می کند: “نتایج اعلام شده برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری چنان مضحک و شگفت است که در بیان و بیانیه نمی‌آید و باید فکر دیگری کرد. این شیوه رأی گیری و شمارش آرا یادآور شمارش آرا مرحوم مدرس است که حتی از شمارش رأیی که آن مرحوم به خویش داده بود دریغ کردند و تکرار دروغ پردازی‌های تلویزیونی یادآور آمارهای منتشر شده در مناظره‌هاست. بدیهی است که نتایج و نهاد برآمده از چنین شمارش آرایی فاقد مشروعیت است و مورد قبول اینجانب نیست. من به پیشگاه ملت شکایت می‌برم و دستان همه رأی دهندگان به خصوص دانشجویان، ‌روشنفکران، ‌زنان محرومان و افراد مورد تبعیض اعم از دگر اندیشان، ‌اقلیت‌های قومی و مذهبی، ‌دراویش، ‌اهل حق را می‌بوسم و حتماً در مقابل این مهندسی و تنظیم ناشیانه رأی ملت سکوت نخواهم کرد و به عنوان فردی مستقل در چهارچوب فکری و سیاسی خاص خود و بر اساس مواضع و بیانیه‌هایی که منتشر کرده‌ام در صحنه خواهم ماند و گزارش اقدامات خود را در بیانیه‌های بعدی به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهم رساند. این تازه اول داستان است.”

اینگونه صحبتها باعث شد شبهه تقلب در انتخابات قوت بگیرد واصلی ترین مرحله از پروژه ناکام انقلابهای مخملی کلید بخورد انقلابهایی که در بعضی از کشور ها نظیر گرجستان و اوکراین باعث روی کار امدن حکومتهای وابسته به غرب و دست نشانده امریکا شده بود.

کروبی به همراه میرحسین موسوی کاندیدای معترض دیگر انتخابات، با بیانیه های متوالی مردم را به حضور در خیابانها دعوت کردند. این تجمعات در روزهای بعد هم ادامه پیدا کرد که متاسفانه باعث خسارتهای فراوان به بیت المال واموال عمومی و کشته شدن چندین نفر از هموطنان گردید.این در حالی بود که برخی متهمان ودستگیرشدگان اعتراف کردند که تقلب فقط اسم رمز این اشوبها بود وما خود می دانستیم که با این ساز وکار انتخابات در کشور ما اصلا امکان تقلب وجود ندارد.

مقام معظم رهبری هم در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد ضمن دعوت همگان به ارامش فرمودند اگر هم اعتراضی وجود دارد تنها راه رسیدگی به ان از طرق قانونی است نه اردوکشی خیابانی ودر غیر این صورت مسئولیت خونهای ریخته شده با کسانی است که این تجمعات را برپا می کنند.

با این حال تجمعات خیابانی ادامه پیدا کرد و در روزهای مختلف از جمله روز قدس وروزهای سیزده ابان ،16،17و18 اذر ،تاسوعا وعاشورا باساختار شکنی وحرمت شکنی نسبت به مقدسات برگزار شد.در روز قدس که مصادف با ماه رمضان بود ، طرفداران این جریان علنا اقدام به روزه خواری وکشیدن سیگار کردند. درروز 16 اذرنیز با اهانت به تصویر حضرت امام ماهیت خود را نشان دادند وهمچنین در روز عاشورا حرمت این روز را با اتش زدن پرچم عزا ،اتش زدن قران وشعارهای ساختار شکنانه شکستند، درحالی که سران این جریان به خصوص موسوی نه تنها این اقدامات را محکوم نکرد بلکه این افراد را مردان خداجوی نامید ( حتی این وصف باعث اعتراض برخی هواداران داخلی وخارجی او شد وانها اعلام کردند که ما خداجو نیستیم).

در نهایت مردم در روز 9 دی و روز 22 بهمن با حضور باشکوه وحماسی خود خشم انقلابی خود را در مقابل این اقدامات ساختارشکنانه نشان دادند و با پاسخی قاطع ودندان شکن ، همه فتنه گران را مبهوت ساختند.

لازم به تذکر است که همه دشمنان جمهوری اسلامی یعنی امریکا ،اسرائیل،منافقین، بهایی ها، سلطنت طلبها،کمونیستها و مارکسیستها در تمام طول این مدت از این جریان حمایت می کردند، در حالی که سران این جریان هیچ گاه از این حمایت ها، اعلام برائت وانزجار نکردند. این حمایت‌ها ما را به یاد این سخن امام عزیزمان انداخت که فرمودند بترسید از روزی که دشمنان قسم خورده ملت از شما حمایت کنند.

بنابراین موسوی وکروبی نه تنها در اغتشاشات سهم داشتند، بلکه علت اصلی و زمینه ساز اشوبها واغتشاشات بودند .چرا که با حضور خود در این تجمعات و همچنین صدور بیانه هایی پی درپی و متعدد وهمچنین تهمتهای ناروا علیه نظام اسلامی نظیر شکنجه واذار جنسی زندانیان، طرفدارانشان را به ادامه تجمعات تحریک می کردندو متاسفانه هنوز هم از اقدامات خود پشیمان نیستند بلکه بر مواضع خود اصرار دارند.

حال نه ملت نه نظام هیچگاه چنین فتنه عظیمی را فراموش نمی کند و بر همگان محرز شد که برای یک ادعای دروغین چگونه کشور را دچار حاشیه و التهاب کرد. رای دادن کروبی در انتخابات امسال هر چند “مهر باطل شدی” بر ادعای دروغین تقلب بود ولی هیچگاه این موضوع نمی تواند خاطرات دهشتناک 88 را از ذهن همگان پاک کرد.

دانا