۱۰:۰۰ - سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

راز مرگ ملی پوش والیبال ایران فاش شد

شايعات داستان مرگ دختر واليباليست هجده ساله پس از اعترافات عامل خودکشى اين دختر جوان تمام شد.

 به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ داستان مرگ ملى پوش سابق تيم ملى نوجوانان واليبال بانوان و پرت شدنش از پله هاى يك ساختمان در شهرستان نكا، اين روزها برداشت هاى متعددی را در پى داشت و شايعاتى هم در اين خصوص شنيده مى شد.
پس از اين حادثه تلخ برخى صحبت ها نيز مطرح شد مبنى بر اين كه دختر جوان براى خريدن مواد نيروزا و غيرقانونى راهى منزل شخصى از آشناهايش شده است و بعد از نگرانى از رفتار مشكوك اين مرد و زمانى كه احساس ترس از هتك حرمت به او دست داده است، اقدام به فرار و يا خودكشى كرده است.
با اين حال عامل خودکشی فائزه قاضى پور، دختر واليباليست ١٨ ساله اهل نكا که یک ساعت پس از حادثه پنجشنبه هفته گذشته دستگیر شده بود به جزييات اين اتفاق اعتراف کرد تا حقيقت اين اتفاق آن طور كه واقعيت داشته است فاش شود.
هادی نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان نکا، با تایید خبر اعتراف عامل خودكشى فائزه به جزييات اين اتفاق، گفت: شایعات منتشرشده که حاکی از آن است که دختر جوان خریدار مواد توان‌افزا و مکمل بوده و به منزل متهم رفته است، صحت ندارد و تکذیب می‌شود.
او همچنین افزود: «متهم در اعترافاتش عنوان کرده به بهانه اینکه دختر کوچکی دارد که معلول است و می‌خواهد دختر والیبالیست را ببیند دختر جوان را که دوستش بوده به منزل برده و قبل از اینکه بتواند او را مورد آزار و اذیت قرار بدهد دختر جوان خود را از پنجره پرت کرده است.»
پنجشنبه بیست‌و‌نهم بهمن امسال بود که فائزه 18 ساله با اصرار یکی از دوستانش که به تازگی با او آشنا شده بود به منزل او رفت. مرد جوان در اعترافاتش گفت: «به فائزه گفتم دخترم خردسال و خیلی زیبا است و دوست دارد تو را از نزدیک ببیند.
 متهم ادامه داد: وقتی فائزه برای اینکه دخترم را بیرون از منزل ببیند اصرار کرد مجبور شدم به دروغ بگویم دخترم معلول است و بیرون آوردن او برایش مشکل ایجاد می‌کند. با این شیوه موفق شدم او را برای دیدن دختری که نداشتم به منزل ببرم.
زمانی که این عضو تیم والیبال استان مازندران وارد خانه متهم شده بود پس از چند دقیقه در حالی به نیت شوم مرد جوان پی برد که ابتدا خود را موافق نشان داد. فائزه با خونسردی به مرد جوان گفته بود فقط اجازه بدهد جواب تلفن خانواده‌ام را بدهم چون نگران می‌شوند. به گفته متهم، دختر 18 ساله برای صحبت کردن با خانواده‌اش به تراس رفت، اما غیبتش طولانی شد. زمانی که متهم به تراس منزلش رفت متوجه شد دختر جوان خودش را از بالکن طبقه پنجم به کوچه پرتاب کرده است. پس از چند دقیقه ماموران پلیس، امدادگران اورژانس و بازپرس کشیک قتل و عوامل پزشکی قانونی در محل حاضر شدند. با وجود اینکه والیبالیست جوان به بیمارستانی در نکا انتقال پیدا کرد، اما بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.
 فرمانده انتظامی شهرستان نکا درباره نحوه بازداشت این فرد گفت: خوشبختانه دوستان و خانواده این دختر از ارتباط او با این فرد آگاهی داشتند و زمانی که فائزه خود را پرتاب کرد، با استفاده از اطلاعاتی که خانواده او به پلیس دادند، کمتر از یک ساعت متهم دستگیر شد و بلافاصله اعتراف کرد. با این حال هنوز این مرگ مشکوک است و با وجود دستگیری این فرد پرونده هنوز در دست پیگیری است.
پیکر این والیبالیست جوان روز جمعه سی‌ام بهمن در شهرستان نکا در حالی به خاک سپرده شد که گفته می‌شود دو مظنون دیگر نیز به جز متهم اصلی، در جریان این پرونده بازداشت شده‌اند.
فائزه قاضى پور، واليباليست نوجوان اهل شهرستان نكا سه سال قبل با دعوت از مربيان واليبال بانوان به تيم ملى نوجوانان ايران دعوت شده بود اما پس از آن ديگر در جمع ملى پوشان نبود.
خانواده اين دختر جوان هنوز علاقه اى به صحبت درباره اين اتفاق با رسانه ها ندارند.
باشگاه خبرنگاران
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.