۲۰:۵۹ - یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان؛

یک دستگاه IPL در شاهین شهر کشف و ضبط شد

واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه روز گذشته یکدستگاه IPL را از یک منزل مسکونی واقع در شاهین شهر کشف کرده و با متخلف برخورد قانونی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه روز گذشته در اقدامی هوشمندانه و بموقع موفق به کشف و ضبط یکدستگاه IPL از یک منزل مسکونی واقع در شاهین شهر شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اعلام این خبر گفت: متخلف بدون داشتن هیچگونه مجوز قانونی و مدرک معتبر با دستگاه IPL در منزل اقدام به انجام لیزر پوست می کرده که کارشناسان واحد نظارت شبکه به محض اطلاع به همراه اکیپ اداره اماکن نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان به محل اعزام و فرد متخلف را به همراه دستگاه IPL را کشف و ضبط نموده و متهم را به مراجع قانونی ارجاع تحویل داده شد.

دکتر علی پارسا بابیان اینکه هیچ پزشکی بدون گذراندن دوره و کسب مجوز لازم اجازه ندارد درمان‌های خاص پوستی مانند لیزر درمانی و … را انجام دهد اضافه کرد: دستگاه IPL با استفاده از تکنولوژی آی پی ال در درمان بیماری های پوستی و رفع موهای زائد کاربرد دارد که تنها پزشکان متخصص در صورت داشتن مجوز حق استفاده و انجام درمان بیماریهای پوستی را دارند.

وی در پایان از شهروندان خواست برای درمان بیماری های پوستی و یا انجام هر عمل زیبایی دیگر تنها به متخصصین پوستی در مراکز و کلینک های تخصصی مراجعه کنند و از مراجعه به افرادی که تخصص و یا مجوز معتبر از وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی ندارند خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.