۱۸:۴۰ - شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

در ایام نوروز سال 95؛

33 مدرسه در شاهین شهر برای اسکان فرهنگیان اختصاص یافت

کمال رئیس آموزش و پرورش شاهین شهر گفت:  250 کلاس درس در قالب 33 مدرسه برای اسکان همکاران فرهنگی و خانواده های آنان در ایام تعطیلات نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شاهین شهر؛ کریم کمال در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان گفت: تمهیدات لازم برای پذیرش میهمانان فرهنگی در فصل بهار و به‌ ویژه ایام عید نوروز جزو برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش شاهین شهر بوده است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان برای خدمات‌رسانی به مسافران اظهار کرد: برنامه‌ها و تلاش ما بر این محور است که نهایت تلاش خودمان را برای تکریم همکاران فرهنگی و خانواده های آنان در مدتی که در شهرستان ما هستند با ارامش و آسایش مطلوبی سپری شود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر تجهیز بیش از پیش مدارس ویژه و درجه یک را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از فضای مدارس برای اسکان مسافران در فصل بهار و به‌ ویژه تعطیلات عیدنوروز مدنظر جدی ماست.

 مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با بیان اینکه در ایام نوروز 94 نیز تعداد 30 مدرسه در قالب 241 کلاس پذیرای 1556 خانوار با تعداد 16هزار 511 نفر بودیم تصریح کرد: امسال و در ایام تعطیلات نوروز 250 کلاس درس در قالب 33 مدرسه برای اسکان همکاران فرهنگی و خانواده های معزز آنان در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.