۱۳:۴۳ - چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

به مناسبت روز هوای پاک؛

زنگ هوای پاک در مدارس شاهین شهر نواخته شد

به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک و به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل زیست محیطی و اهمیت حفاظت از محیط زیست زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه عزب دفتران شاهین شهر نواخته شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مراسم گرامیداشت روز هوای پاک امروز با حضور رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت نمادین با نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه عزب دفتران شاهین شهر برگزار شد.

این مراسم که با هدف آموزش دانش آموزان با مسائل زیست محیطی و اهمیت هوای پاک و محیط زیست سالم برگزار شده بود رئیس حفاظت محیط زیست شاهین شهر و میمه گفت: یکی از ظرفیت های مهم و اساسی رشد یک جامعه را وجود محیط زیست سالم برای زندگی انسان ها دانست که هوای پاک یکی از شاخصه های آن می باشد.

وی با بیان اینکه افزایش آلاینده ها بدلیل گسترش صنعت و حمل و نقل، سلامت زیست محیطی مردم را تهدید می کندتصریح کرد: پیشگیری از آلاینده ها علاوه بر اینکه سلامت مردم هر منطقه را تضمین می کند موجب آلودگی سایر شهر ها نیز نمی شود.

مهدی پور قاسم تاکید کرد توجه و مراقبت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن باید به فرهنگی عمومی تبدیل شود و همه در این راستا تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.