۱۴:۱۴ - پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

سردار نقدی:

کنگره آمریکا روزانه علیه ایران قانون تصویب می کند/ هماهنگی دست‌های پشت پرده برای حمله به سفارت عربستان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز با انقلاب عظیم اسلامی شرایط دنیا کاملا عوض شده است.

به گزارش شاهین نا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه گفت: امروز با انقلاب عظیم اسلامی شرایط دنیا کاملا عوض شده است.

وی ادامه داد: یک خصوصیت مهم دنیا که حاصل انقلاب اسلامی است این است که امام (ره) قدرت ملت‌ها را در دنیا نشان داد و ثابت کرد که ملت‌ها می‌توانند برابر هر قدرتی در دنیا ولو با دستان خالی بایستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باور غربی ها و نظام سلطه این شده که قدرت ملت‌ها را با قدرت رسانه کنترل کنند؛ البته فرمول آنها ناقص است چون قدرت خدا و ایمان را درک نکردند و روز به روز بر تعداد رسانه هایشان افزودند.

سردار نقدی افزود: لشکرهای عظیم رسانه گسترده شد و امروز بیش از 95درصد رسانه های عالم در دست خشن ترین دشمنان ملت‌های عالم است چون دیگر سلاح هایشان کارساز نبود.

وی ادامه داد: رسانه امروز در دست قدرت های شیطانی است و هر روز به تعداد آنها افزود می‌شود؛ البته آنها اقدامات میدانی را هم بعنوان مکمل رسانه در دستور کار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مهرماه آمریکا به یک بیمارستان در افغانستان حمله کرد اما اصلا رسانه ها به ان نپرداختد و یا همین روز گذشته
سربازان امام زمان مثل موش گوش سربازان آمریکایی را گرفتند و گفتند اینجا جای شما نیست، اما برخی رسانه های کشور معلوم نیست کجایی هستند پیام تشکر وزیر امور خارجه امریکا را تیتر کردند؛ که باید گفت  اصلا غلط کرده که تشکر کرده اصلا و سربازانشان
غلط کردند که به خلیج فارس آمدند.

وی با بیان اینکه برخی رسانه های داخلی بدنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند گفت: از طرفی عناصری که سلطنت طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره ای را راه می اندازند بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند.

سردار نقدی ادامه داد: روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه 100 نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟

وی با انتقاد از برخی اظهارات نسنجیده در شرایط فعلی ادامه داد: در برخی رسانه ها شاهدیم تیتر می زنند که ایران باید رابطه اش را با جهان عرب قطع کند؛ بایستی امروز خیلی هوشیارانه عمل کرد چون حرکت عظم انقلاب ملت‌ها را به صحنه اورده حالا دشمنان میخواهند این قدرت را علیه خود ملتها با تفرقه و جنگ و تکفیری ها بکار گیرند.

سردار نقدی افزود: یکی دیگر از مسایل مهم امروز دنیا سرعت تحولات است و هر لحظه حادثه مهمی اتفاق می افتد و این مساله اهمیت رسانه را نشان می دهد و مهمترین رسالت ما انسجام ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج جایی برای کنار هم جمع شدن همه رسانه ای ها و همفکری کردن برای تاثیرگزاری هر چه بیشتر است و البته امروز مدیران کشور باید خیلی بیشتر به رسانه ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت اصلی دشمن با استفاده از تزویر رسانه است که باور غلط در ملتها ایجاد می کند، اضافه کرد: امروز در رقابت مسولان امریکا برای انتخابات میگویند من زودتر پرونده ایران را پاره میکنم و با آن مقابله میکنم در حالیکه قبلا در رقابت هایشان می‌گفتند من زودتر با ایران تعامل و مذاکره میکنم این یعنی پسرفت وضعیت ما در عرصه بین المللی و کم کاری دیپلماسی عمومی ما در داخل امریکا.
سردار نقدی ادامه داد: کنگره امریکا انگار مسولیتش عوض شده و بجای قانون گزاری برای امریکا شده موسسه قانون گزاری برای ایران و یازده قانون در انتظار تصویب در مورد ایران دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جان کری اگر بودجه داشت مسولیتش براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و وقتی ما این را مطرح می‌کردیم برخی قبول نمی کردند.

وی اظهار داشت: بسیج رسانه در کنار رسانه انقلابی و اسلامی باید آگاه سازی و بیان حقایق برای مردم را انجام دهد.

نقدی در پایان خاطرنشان کرد: اوباما در نطق سالانه خودش گفت نتوانسته هیچ کاری برای اقتصاد امریکا کند ولی چرا این موضوع در رسانه های ما مطرح و تیتر نمی‌شود چون می‌خواهند ما باور کنیم که امریکا میتواند اقتصاد ما را درست کند و این توهم که آب و نان ما را آمریکا تامین می‌کند، ایجاد شود.

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.