۱۵:۵۰ - سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

دربی دوستانه اصفهانی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود

رونمایی از بازیکنان جدید سپاهان و ذوب‌آهن پشت درهای بسته

با تصمیم کادر فنی دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن، دربی دوستانه فوتبال اصفهان بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار می‌شود و از بازیکنان جدید دو تیم رونمایی می‌شود.

به گزارش شاهین نا؛ در ایام تعطیلات لیگ برتر فوتبال، دو تیم اصفهانی تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ و شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می‌کنند.

به پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن قرار است دو تیم عصر روز چهار‌شنبه دیداری تدارکاتی را در ورزشگاه ملت برگزار کنند که این مسابقه بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

تیم سپاهان قرار است برای اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شود و این دیدار آخرین بازی دوستانه این تیم پیش از سفر به ترکیه خواهد بود اما تیم ذوب‌آهن تصمیمی برای برپایی اردوی خارج از کشور نداشته و تمریناتش را در داخل پیگیری می‌کند.

سپاهان که با صدور کارت بازی پادوانی و پریرا خیالش از بابت این دو بازیکن برزیلی راحت شده است، با سنیاد ایبریچیچ نیز به توافق دست پیدا کرد.

این بازیکن بوسنیایی که سابقه بازی در تیم ملی کشورش را دارد، با قراردادی به مدت نیم فصل از تیم کارشیاکا ترکیه به سپاهان پیوست و این تیم را در ادامه مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا همراهی می‌کند.

در مقابل تیم ذوب‌آهن فعالیت چشمگیرتری در فصل نقل و انتقالات داشت و باشگاه چهار بازیکن مورد نظر کادر فنی یعنی مارکو الریو، احمد کامدار، وحید محمدزاده و هاشم بیک‌زاده را جذب کرد و این بازیکنان به کمک تیم اصفهانی خواهند آمد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.