۲۱:۰۴ - پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

ولایت فقیه نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی/ تداوم انقلاب اسلامی معجزه بزرگ الهی

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: سند چشم انداز 5 ساله شهرستان تدوین شده است که در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

 

neshastfarmandar1

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، مصطفی هادی‌زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست خود با اصحاب رسانه اظهار داشتند: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه و عنایت خاص الهی بود، اما تداوم این انقلاب در طی 35 سال یک معجزه بزرگ‌تری بود. و شکر نعمت این انقلاب حفظ این سرمایه‌ها است؛ حفظ عزت و استقلال ملی، استقلال سیاسی، خودباوری ملی، خودباوری فرهنگی، شجاعت مردم، وحدت و عدالت، توسعه علمی در راستای شکر نعمت‌ها است.

 

این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی و بخشدار مرکزی برگزار شده بود، در ابتدا فرماندار شهرستان با بهره گیری از آیه 26 سوره انفال در مبحث انقلاب اسلامی اظهار داشتند: اولین مؤلفه این بود که ما اندک بودیم در برابر دشمنان، بسیار ترسناک بودیم در دوران ستم شاهی، اگردینداری می کردیم با ترس و واهمه بود، در آن دوران اگر کسی رساله عملیه داشت با ترس و در خفا استفاده می کرد.
فرماندار شاهين شهر و ميمه افزود: امروز زیر چتر نظام اسلامی شاهد مستقل‌ترین و باثبات‌ترین و متعهدترین حکومت در کره زمین هستیم، نصرت الهی را فراموش نکردیم همه توطئه‌ها، ترورها، فتنه‌ها و هجمه‌های نظام استکباری در برابر همه اینها نصرت الهی را داشتیم.
هادی‌زاده افزود: رزق نیکوی انقلاب اسلامی نعمت ارزشمند ولایت فقیه است، عزت و اقتدارما شکست هیمنه آمریکا و بیداری اسلامی می باشد که به عنوان رزق طیب ملت ایران است، و شکر این نعمتها حفظ این نعمتها است.

 

neshastfarmandar1

 

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه و عنایت خاص الهی بود، اما تداوم این انقلاب در طی 35 سال یک معجزه بزرگ‌تری بود. و شکر نعمت این انقلاب حفظ این سرمایه‌ها است؛ حفظ عزت و استقلال ملی، استقلال سیاسی، خودباوری ملی، خودباوری فرهنگی، شجاعت مردم، وحدت و عدالت، توسعه علمی در راستای شکر نعمت‌ها است.

 

هادی‌زاده با بیان اینکه ستاد دهه فجر شهرستان با 17 کميته تخصصي و ستادهاي فرعي از مدت‌ها قبل در شهرهاي گز برخوار، گرگاب و بخش ميمه شروع به فعاليت نمودند، افزود: برنامه های دهه فجر شهرستان در دو دسته، برنامه‌های عمومی که در طول دهه اجرا می شود و برنامه‌های ویژه و خاص تدوین شده است.

 

ایشان برنامه‌های عمومی را به شرح ذیل معرفی نمودند: آذین بندی شهری و اماکن که در مکاتبه با مدیران شهری و بخشداران نیز مورد تأکید قرار گرفت، در مسجد المهدی اولین مسجد شاهین شهر به عنوان پایگاه انقلاب برای 10 شب 10 برنامه فرهنگی متفاوت همراه با سخنرانی و مسابقات فرهنگی پیش بینی شده است، برگزاری مسابقات پهلواني استاني تیم نونهالان در ورزشگاه ذوالفقار، نشست تخصصی شعر و ادب، برگزاری مسابقات ورزشي بانوان، برگزاري جشن انقلاب در 27 مسجد شهرستان، برپايي نمايشگاههاي عکس و پوستر از دستاوردهاي نظام و انقلاب، ديدار از خانواده‌های شهدا، ايثارگران و محرومين، توجه ویژه به محرومین شهرستان با تهیه و توزیع 2500 سبد کالا، برگزاری مسابقات جام فجر، بیان دستاورد‌های انقلاب توسط روحانیون در سطح مساجد و مدارس شهرستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی می باشد.

 

neshastfarmandar3

 

فرماندار شهرستان برنامه‌های ویژه و شاخص دهه فجر شهرستان نواختن زنگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه روز 12بهمن همزمان با سالروز ورود تاريخي و به يادماندني حضرت امام (ره) به کشور اسلامی که درسطح کليه مدارس، دانشگاه‌ها و کارخانجات بصدا در مي آيد و به صورت نمادین در 3 مدرسه در شهرهای شاهین شهر، گز، گرگاب و میمه با حضور مسئولین انجام خواهد شد. برگزاری همايش ولايت فقيه در تالار شيخ بهايي شاهين شهربه همت دفتر امام جمعه، جشن بهار ان در زمستان ویژه کودکان در فرهنگسرای پردیس، همايش دختران امروز مادران فردا، همایش مادربزرگ‌ها و نوه‌ها، اجراي صبحگاه مشترک دانش آموزي در ورزشگاه ملت، همایش نوجوان و رسانه در تالار شیخ بهایی، همايش عفاف و حجاب، غبارروبی و عطر افشانی همزمان 28 گلزار شهدای شهرستان، برگزاری يادواره شهداي زرهي سپاه استان با حضور خانواده‌های معزز شهدا، اردوی دانش آموزی و عزیمت گروه‌های دانش آموزي به شهر خمین زادگاه امام راحل جهت بازديد از منزل حضرت امام (ره) و زيارت مرقد امام راحل، همایش تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران در شهر گز مراسم شب شعر انقلاب، پیاده روی مادران و دختران در پارک انقلاب،همایش هواپیماهای کاغذی در فرهنگسرای اشراق، ویزیت رایگان خانواده‌های محرومین با همکاری کمیته امدادامام (ره) و هلال احمر شهرستان، محفل انس با قرآن با حضور جواد فروغی قاری بین المللی قرآن کریم در تالار شیخ بهایی و در نهایت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه در همه شهرها و بخش‌ها و روستاهای شهرستان با حضور گسترده مردم انقلابی شهرستان خواهد بود.

 

هادی‌زاده با اشازه به پروژه‌های شاخص عمرانی شهرستان افزود: سند چشم انداز 5 ساله شهرستان تدوین شده است که در دهه فجر رونمایی خواهد شد. تدوین شناسنامه سیاسی شهرستان که یک نسخه آن نیز در اختیار استانداری قرار گرفته و بسیار متقن تهیه شده است شامل موضوعات مختلفی در حوزه‌های سیاسی، انتخاباتی و تقسیمات کشوری می باشد. تدوین شناسنامه امنیتی شهرستان که بسیار موشکافانه، دقیق و واقع بینانه کارشده است که و مبنای کار مدیران در شهرستان می باشد، تهیه شده است.

 

فرماندار شهرستان افزود: پروژه مسکن مهر شهرستان شاهین شهر و میمه که بالغ بر 7200 واحدمی باشد که در دهه مبارک فجر افتتاح 3200 واحد از کل پروژه 6120 واحد مسکن مهر شاهین شهر، فاز اول و دوم با 310 واحد از کل پروژه 441 واحدی مسکن مهر شهر گرگاب و افتتاح مسکن مهر میمه را شاهد خواهیم بود.

 

neshastfarmandar5
هادی‌زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، دیگر پروژه‌هایی را که در دهه مبارک فجر در شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور استاندار افتتاح خواهند شد را به شرح ذیل معرفی نمودند:
پروژه‌های شهرداری شاهین شهر: بهره‌برداری و افتتاح ساختمان تاکسیرانی شاهین شهر، افتتاح پروژه ورزشگاه خانه کارگر شاهین شهر و ورزشگاه حاجی‌آباد، فرهنگسرای گلدیس، بهره‌برداری از روکش آسفالت معابر سطح شهر.
پروژه‌های اداره اوقاف شهرستان: بهره‌برداری از موقوفه مسجد قائم واقع در خیابان نظامی شاهین شهر، بهره‌برداری از ایوان و حرم امامزاده سیده صالحه خاتون روستای ازان، بهره‌برداری از منبت کاری و تجهیز حرم امامژاده قاسم روستای مورجه خورت به عنوان پايگاه معنوي شهرستان، تکمیل و تجهیز امامزاده محمد باغمیران.
پروژه‌های ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه: بهره‌برداری از مجموعه اداری سوله 9 دی ناحیه شاهین شهر، افتتاح و بهره‌برداری ساختمان حوزه مقاومت امام حسین(ع) واقع در شهرک گلدیس، افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان حوزه مقاومت حضرت زینب(س) واقع در شهرک گلدیس، افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی و مجموعه اداری صالحین حوزه امام حسن(ع) شهر گز،
پروژه‌ تعاونی مسکن طلاب: افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع مسکونی 48 واحدی مسکن طلاب واقع در شهرک گلدیس

 

neshastfarmandar4

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.