۱۷:۱۰ - پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴

قدم به قدم تا 7 اسفندماه؛

ثبت نام 12 کاندیدا در ششمین روز از ماراتن انتخاباتی 94 / آمار نهایی به عدد 39 رسید

ششمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام نویسی 12 نفر در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه/ برخوار سپری و تعداد ثبت نام کنندگان تا این ساعت به 39 نفر رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با وزارت کشور و ستاد های انتخاباتی سراسر کشور در ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری‌ شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شاهین شهر و میمه به روزهای اوج خود رسیده و با ثبت نام از 12 نامزد یکی دیگر از روزهای گرم و پر حرارت انتخاباتی خود را در سومین روز سرد و برفی دی ماه سپری کرد.

امروز در میان مراجعه کنندگان به ستاد انتخاباتی در فرمانداری شاهین شهر و میمه 2 خانم و 10 آقا برای اعلام کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به نام نویسی کردند. که چهره شاخص در میان آنها به حجت الاسلام سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی می توان اشاره کرد.

افرادی که امروز در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه/ برخوار برای انتخابات نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند به شرح ذیل می باشد.

امیر باقریان، علی اکبر خورموجی، عبدالله زرین کلاه، سیدعلی صالح درخشان، سید محمد حسینی، زهرا برومند، رضوان توکلی، دانش اسدی، حسن رحیمی پور، مجیدرضا محجوب، مجید داوری و اصغر سلطانیان.

با توجه به مهلت ثبت نام از داوطلبان که تا ساعت 18 می باشد، تا لحظه تنظیم خبر امروز 12 نفر در این حوزه انتخابیه نام نویسی کرده اند که با احتساب 27 نفر ثبت نام شده روزهای قبل تعداد کاندیداها به عدد 39 می رسد، از این تعداد 6 نفر خانم و  33 نفر آقا هستند که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه / برخوار ثبت نام کرده اند.

ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز شنبه 28 آذر همزمان در سراسر کشور آغاز شده تا روز جمعه؛ ۴ دی ماه در محل ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری حوزه‌های انتخابیه ادامه خواهد داشت.

در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری ۵ نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و 20 نماینده از حوزه های انتخابیه استان اصفهان به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند با نظارت شورای نگهبان برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.