۱۸:۱۵ - چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴

قدم به قدم تا 7 اسفندماه؛

پنج روز از ماراتن انتخابات در شاهین شهر گذشت/ ثبت نام 4 زن و 23 مرد/ اسامی ثبت نام کنندگان

تعداد نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های شاهین شهر و میمه/ برخوار در پنجمین روز از نام نویسی به 27 نفر رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ پنجمین روز از نام نویسی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های شاهین شهر و میمه/ برخوار یکی از روزهای پر رفت و آمد خود را در حالی در وقت اضافه به پایان برد که تعداد داوطلبان ثبت نام کننده به 27 نفر رسید.

روز گذشته سه شنبه اول دی ماه تا پایان وقت اداری 14 نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری شاهین شهر و میمه اقدام به ثبت نام کرده بودند که در بین داوطلبان ثبت نام کننده دو زن و 12 نفر مرد دیده می شد.

بر اساس اخبار رسیده در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 11 کاندیدای دیگر در این حوزه انتخابیه ثبت نام خود را نهایی کردند که در میان آنها دو نفر خانم و هشت نفر آقا دیده می شود. همچنین روز گذشته 2 نفر از کاندیداها در وزارت کشور اقدام به نام نویسی کرده اند.

در مجموع  پنج روز ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با احتساب 2 نفر ثبت نام کننده در وزارت کشور 27 نفر در حوزه انتخابیه برخوار، شاهین شهر و میمه نام نویسی کرده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که حسینعلی حاجی دلیگانی و حجت الاسلام سیدمحمود حسینی دولت آبادی فردا پنج شنبه ثبت نام خواهند کرد.

تاکنون خانم ها لیلا جاویدفر، فروزان رودباری، فاطمه بلوچی و ندا واشیانی و آقایان رسول نکوهیان، اکبر قاسمی، رضا رضوی، مجید کمالی، علی کیانی، ناصر اشراقی، بهنام خدا دوست، غلامعباس رفیعی و سید محمد جواد پور خیاط؛ نصراله احمدی کلهرودی، مهدی احمدی، مختاراستکی، امین امیرتیمور، احمد امین، فردین حقانی، پیمان سلیمان پور، احمدرضاشیرانی، محمدرضاعروجی، فرهاد کریمی، سید عبدالحسین مشعلی، علیرضا نریمانی و امیر یعقوبی از جمله افرادی هستند که تاکنون برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه/ برخوار اقدام به  ثبت نام کردند.

با توجه به اینکه شهرستان شاهین شهر،میمه و برخوار به صورت مشترک در مجلس شورای اسلامی دارای یک کرسی می باشند و شهرستان برخوار حوزه انتخابی فرعی محسوب می شود نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان برخوار برای ثبت نام به فرمانداری شاهین شهر و میمه مراجعه می کنند.

شهرستان های شاهین شهر و میمه با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر و برخوار با قریب به 110 هزار نفر  تا پایان سال 86 یک شهرستان بودند که در تقسمات کشوری سال 86 به دو شهرستان تقسیم شدند.

ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه؛ 4 دی ماه در محل ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری حوزه‌های انتخابیه ادامه دارد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری برگزار می شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.