۱۴:۰۶ - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴

سلفی فدائیان رقیه(س)/ عکس

آن چه پیش رو دارید، شهید » مصطفی صدر زاده» و چند تن دیگر از فرماندهان «گردان عمار» را در حال برداشتن یک خویش نگاره، به ثبت رسانده است

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ در نخستین روزهای نبرد علیه «مزدوران سعودی» در «سوریه»، گروهی از بسیجیانِ «افغانستانی» با محوریت «علی رضا توسلی»(که بعدها در میدان جنگ به «ابوحامد» شهرت پیدا کرد) گروهی تحت عنوان «فاطمیون» تاسیس نموده و به دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در برابر تهاجم «پیروان اسلام آمریکایی» مشغول شدند. با افزایش تعداد داوطلبان «افغانستانی» این گروه، به گردان، سپس تیپ و در نهایت به «لشکر فاطمیون» ارتقاء یافت. «ابوحامد» در اواخر سال 1383 شمسی، در منطقه ی عملیاتی «تل قرین» خلعت شهادت پوشید اما شاگردانش کماکان در معرکه ی سخت و طاقت فرسای سوریه باقی مانده و در حال مجاهدتند.

«مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم ساعاتی») از شاخص ترین سردارانِ «لشکر فاطمیون» بود. او گرچه ایرانی و متولد «شوشتر» و ساکن «شهریار» بود با زحمت و سختی بسیار به این لشکر ملحق شد. شجاعت و مهارت چشمگیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.

این سردارِ فاطمی، سرانجام پس از چند سال دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، به تاریخ 1 آبان 1394 شمسی (روز تاسوعای حسینی) طی «عملیات محرم» در نبردی رویارو با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» به «ابوحامد» پیوست.

آن چه پیش رو دارید، شهید » مصطفی صدر زاده» و چند تن دیگر از فرماندهان «گردان عمار» را در حال برداشتن یک خویش نگاره، به ثبت رسانده است:

 روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
1385389_440منبع:مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.