۲۱:۰۲ - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴

فرمانده کل سپاه:

مدافعان حرم با تشکیل لشکر جهانی حزب الله عرصه را برای جولان جلادان تنگ نمودند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سرگرد پاسدار سجاد مرادی گفت: شما به حق توانستید ندای لبیک یا حسین را با بیزاری جستن از آنان و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر صفت با تشکیل لشکر جهانی حزب الله در بلاد اسلامی تنگ نمایید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم سرگرد پاسدار شهید سجاد مرادی از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تبریک و تسلیتی خطاب به خانواده این شهید سرافراز صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگ اند؛ این پاداش صبر و استقامت آن هاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست. (مقام معظم رهبری)

خانواده معظم شهید بزرگوار، سجاد مرادی

با سلام و احترام

درود و سلام خداوند و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت. سلام خدا بر پدران، مادران، همسران، فرزندان و تمامی بازماندگان شهدا و افتخار آفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام معظم رهبری در رتبه و شان معنوی بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار خویش‌اند و سپس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل الله و شجره طیبه ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر قلب های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسه ای که نظیر آن را در عاشورای حسینی می توان یافت و امروز پرچم پر افتخار کربلا و روایتگر ایثارگر عاشوراییان بر شانه های استوارشان است و در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده، شما به حق توانستید ندای لبیک یا حسین را با بیزاری جستن از آنان و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر صفت با تشکیل لشکر جهانی حزب الله در بلاد اسلامی تنگ نمایید.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.