۱۳:۱۷ - یکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴

تب کانال داری تلگرام در جوانان / درآمد میلیونی با تلگرام!+عکس

امروزه برخی از جوانان ما با دور شدن از فضای واقعی و گرایش یافتن به فضای مجازی در حال غرق شدن در این فضا هستند!

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” تلگرام نرم افزار ارتباطی که امروزه همه افرادی که گوشی پیشرفته داشته باشند از آن استفاده می کنند.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در برنامه تلویزیونی نگاه یک در شهریور ماه سال جاری هم گفت: براساس اعلام وزارت ارتباطات، ١٣ میلیون نفر در ایران عضو تلگرام هستند.

و یا اگر هم استفاده نمی کنند ، به نوعی ناچار می شوند تا از این نرم افزار استفاده کنند. کمتر خانواده ای را می توان پیدا کرد که درگیر شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه نباشد.

از این سو تلگرام جزو پر مخاطب ترین نرم افزار و شبکه اجتماعی است که خبرگزاری ها و سایت های معتبر ایرانی را برای عقب نماندن از این  قافله  مجبور  به استفاده از این نرم افزار کرده است.

در تلگرام قسمتی وجود دارد به عنوان “ساخت “کانال” که امروزه استفاده از این قابلیت تلگرام خیلی فراگیر شده زیرا که با این قابلیت مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کند.

و حال در این میان افرادی دست به کسب درآمد از این قابلیت تلگرام کرده اند.

با راه اندازی کانال های مختلف و گوناگون و با جذب مخاطبین چند صد هزاری توانستند با درج تبلیغات شرکت ها و تبلیغ کانال های نو پا!  درامدزائی خوبی را داشته باشند، به طوری که یک کانال قابلیت کسب دارمد میلیونی در ماه را برای صاحب خود به ارمغان می آورد!

  ساخت کانال و جذب مخاطب به هر شیوه ای در تلگرام رایج است و حتی ما شاهد برخی تبلیغات غیر اخلاقی هم برای جذب مخاطب هستیم و دیگر برای کسی که به پول فکر می کند محتوا مهم نیست  ، فقط تعداد” members” ها مهم است!

223331

خرید و فروش کانال هم رایج شده است و افرادی که صاحب کانال هستند و با توجه به اعضا قیمت های مختلفی دارد، و برای مثال ما که یک کانال چند هزار نفری رو قیمت کردیم ، صاحب کانال قیمت 700هزارتومان را به ما پیشنهاد داد!

برخی جوانان امروز ما “تب کانال” دارند و به دنبال جذب مخاطب به هر قیمتی هستند و حتی حاضر به هزینه کردن هستند تا اعضای کانال را افزایش بدهند تا در ماه های آینده از این طریق کسب درامد کنند.

و حال این سوال پیش می آید که آیا صرف وقت های فراوان برای اینکار درست است؟ ویا هزینه زمانی که برای اینکار صرف می شود را چه کسی می دهد؟

آیا به این فکر کرده ایم که سلامتی خودمان را به مخاطره بیاندازیم، استرس ها را به جان بخریم و   مدتها پشت سیستم و تلفن همراه باشیم تا اعضا کانال را افزایش بدهیم و گاها متحمل صرف هزینه هم بشویم تا شاید در ماه های آینده کسب درامد کنیم؟

مسلما استفاده از کانال های تلگرام بر اساس نیاز هر فردی خوب است و نباید این وسیله موجب به مخاطره افتادن سلامتی جسم و روان ما شود.

این را همیشه در یاد داشته باشیم که ما باید مسلط بر تکنولوژی و فن آوری باشیم نه اینکه فن آوری بر ما چیره و غالب شود که به طوری که فکرمان فقط این جور مسائل باشد.

یادمان باشد که زندگی کنیم! از بودن در کنار پدر ومادر، برادر و خواهر لذت ببریم، از طبیعت خداوند لذت ببریم، ورزش کنیم، سفر کنیم! و حداقل به اندازه ای که در فضای مجازی هستیم  به همان اندازه در فضای واقعی و دنیای واقعی باشیم.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.