۲۰:۳۰ - چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲

تجلیل از دانش آموزان ممتاز و منتخب طرح پراکنده شاهد

با حضور مسئولین مراسم جشن تجلیل از 112 دانشجو دانش آموز ممتاز و منتخب طرح پراکنده شاهد شاهین شهر در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.

 

mmtazen6

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، با همکاری و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شاهین شهر مراسم جشن تجلیل از ممتازین و منتخبین طرح پراکنده شاهد شاهین شهر برگزار شد.

 

این مراسم که با حضور مسئولین،  دانشجویان و دانش آموزان ممتاز و خانواده هایشان در سالن آموزش و پرورش برگزار شده بود. رجایی مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان ضمن تبریک هفته وحدت و تقدیر از تلاش دانش آموزان اظهار داشتند: اگر دانش آموزان با تلاش و کوشش خود افتخاری کسب می کنند این افتخار و عزت برای همه ایران است.

شفیعی رئیس آموزش و پرورش شاهین شهر تلاش و پشتکار دانشجویان و دانش آموزان را ستودند و تبریک گفتند و بیان داشتند آن چیزی که امروز ما به صورت شفاهی در خصوص ایثار می خواهیم توضیح بدهیم پدران شما به صورت عملی انجام دادند و با ایثار و از خود گذشتگی آرامش و امنیت کشور را برای همه ما فراهم کردند و امروز تلاش شما دانش آموزان هم نوعی ایثار است که مایه افتخار و سربلندی کشور عزیزمان می باشد.

در ابتدای این مراسم خانم محمدی مسئول امور شاهد آموزش و پرورش شاهین شهر با بیان اینکه: دانش آموزان طرح پراکنده شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان متوفی و جانبازان بالای 70 درصد، می باشد. افزود: از آنجاییکه مدرسه شاهد نداریم با طرح پراکنده فعال شاهد، دانش آموزان را از سطح مدارس شهرهای شاهین شهر، گز و گرگاب شناسایی و سپس از طریق معلم رابط با عنوان معلم راهنما هردو یا یک هفته یکبار از این دانش آموزان سرکشی می شود و به وضعیت تحصیلی، درسی، مشاوره‌ای و خانوادگی آنان رسیدگی می شود.

وی افزود: هرساله معدل خرداد این دانش آموزان بررسی و براساس ملاک‌هایی که بنیاد شهید اعلام می کند ممتازین انتخاب می شوند. که امسال 112 دانش آموز منتخب و ممتاز که معدل آنان به حد نصاب رسیده بود امروز مورد تقدیر قرار می گیرند، امروز همچنین علاوه بر دانشجویانی که دارای رتبه زیر 1000 هستند، رتبه‌های اول تا سوم استانی در زمینه تحقیق و پژوهش نیز تقدیرمی شود.

پس از اجرای سرود به مناسبت هفته وحدت، و مسابقه  از 112 دانش آموز و دانشجوی ممتاز و منتخب با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.