۰۸:۵۱ - پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

کلانتری شماره 14 شهرستان به نام شهر لایبید ثبت و ایجاد شد

کلانتری 14 لای بید طی مراسمی با حضور سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان و عقدایی معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم افتتاح کلانتری 14 شهر لایبید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید استان اصفهان و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هدف از ایجاد کلانتری لای بید را اهمیت امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و روشن نگه داشتن امید به انجام فعالیت های مختلف و سرعت بخشیدن به امور قضایی عنوان کرد و گفت: در شهرها و روستاهای کشور نیروی انتظامی حرف اول را در برقراری امنیت اولیه می زند.

وی کلانتری را پل ارتباطی مردم با نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: نیروی انتظامی استان اصفهان در سال 93 توانسته رتبه اول کشور را در رشته حفظ قرآن بدست آورد.

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان در شش ماهه اول سال جاری توانسته بیش از 20 تن مواد مخدر را کشف و ضبط کند گفت: اولین تهدید پلیس برای توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر است که این جز دغدغه های اصلی مردم می باشد. پس از مواد مخدر، سرقت، مبارزه با مفاصد اجتماعی و مبارزه با اراذل و اوباش از شاخصه های اصلی کلانتری می باشد.

عقدایی معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه این مراسم با بیان اینکه کشور ما در منطقه آشوب زده خاورمیانه وضعیت بسیار مطلوبی دارد گفت: امنیت پایدار در اثر مجاهدت نیروهای مسلح است و نیروی انتظامی با داشتن 140 ماموریت، وظیفه بسیار سنگینی نسبت به سایر نیروهای مسلح در برقراری امنیت دارد.

در پایان این آیین، طی حکمی از سوی فرماندهی انتظامی استان، ستواندوم محمد حسین کلانتری بعنوان فرمانده کلانتری 14 شهر لای بید منصوب شد.

عملیات احداث ساختمان کلانتری 14 لایبید در سال 88 در زمینی به مساحت 4 هزار متر با زیربنای 450 متر مربع آغاز شده بود که روز گذشته با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

هزینه احداث ساختمان این کلانتری بالغ بر 20 میلیارد ريال است که بخش عمده آن توسط انجمن صنفی شهر لایبید، شرکت تعاونی کامیون داران و شهرداری لای بید تامین گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.