شاهین پرس

زنانی که کارشان شراب‌خواری در مسجدالاقصی و تشویق به زاد و ولد است +عکس

کدخبر: 47226
۲۹ مهر ۱۳۹۴ در ساعت ۹:۰۰ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” یکی از بارزترین سازمان های تندرو صهیونیستی فعال در زمینه بنای «هیکل سلیمان» یا همان معبد مورد ادعای یهودیان صهیونیست سازمان «زنان در خدمت هیکل» یا «زنان هیکل» است.

همانگونه که از نام این سازمان برداشت می شود، فعالان در آن تلاش دارند، به نوعی زنان یهودی را وارد عرصه تلاش های صهیونیستی برای ساخت هیکل سلیمان بر خرابه های «مسجد الاقصی» کنند.

1286003_772

به همین دلیل نام سازمان صهیونیستی زنان هیکل همواره در خبرهای مربوط به تجاوزات یهودیان افراط گرا علیه مسجد الاقصی و درگیر با نمازگزاران فلسطینی درج می شود.
افزون بر حضور در عرصه درگیری‌ های جاری در محوطه مسجد الاقصی و مشارکت در تجاوزهای صورت گرفته به این مسجد مبارک، سازمان زنان هیکل فعالیت های دیگری دارد که در جمع آوری طلا و جواهر برای بنای هیکل و فروش خاک آن به یهود، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی و نشست ها و همایش ها در خصوص هیکل سلیمان و بنای آن نمود پیدا می کند.

تأسيس
سازمان صهیونیستی «زنان در خدمت هیکل»، سازمانی زنانه – یهودی است که از ائتلاف سازمان های هیکل نشات یافته است و «ائتلاف سازمان های هیکل» تعداد زیادی از جنبش ها و گروه های یهودی – صهیونیستی افراط گرا و تندرو را دربر می گیرد که بارزترین آنها جنبش «امنای هیکل، دانشجویان هیکل و بازگشت کنندگان به کوه هیکل» است.

1286004_850

ریاست سازمان زنان هیکل را «اینات زیف» و «روکا شیمون» مشترکا برعهده دارند که از یهودیان صهیونیست ساکن قدس اشغالی شمرده می شوند. اغلب اعضای این سازمان را زنان ساکن قدس اشغالی تشکیل می دهند، اما اعضای دیگری در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری نیز دارد.

اهداف سازمان
10 سال پیش در راستای افزایش گرایش های یهودی رسیدن به «کوه هیکل» سازمان زنان هیکل بر اساس یک هدف اصلی و مهم تشکیل شد که در تقویت و اشاعه ایده بنای هیکل و رسیدن به کوه هیکل نمود پیدا می کرد.

1286005_435

همان گونه که گفته شد، این سازمان رهاورد تلاش های زنان یهودی افراط گرایی است که تلاش داشتند، زنان لائیک و بنیادگرای یهودی را جذب این سازمان کنند و به این ترتیب میزان توجه و مشارکت زنان یهودی در بنای هیکل سوم سلیمان را افزایش و گسترش دهند.

یکی از موسسان این سازمان تندرو به نام «سبوراه ویل» تصریح می کند که من تنها به خواندن نماز در مسجد الاقصی اکتفا نمی کنم، بلکه باید هیکل سوم سلیمان در سریع ترین وقت ممکن بنا شود، در واقع نمی توانم، ببینم، قبه طلایی مسجد الاقصی همچنان استوار و پا برجاست، بلکه می خواهم ببینم، هیکل سوم به جای آن بنا شده است.

برای تحقق این هدف سازمان زنان هیکل به شکل دوره ای و مستمر اقدام به تجاوز و تعرض به مسجد الاقصی و برگزاری مراسم تلمودی با هدف اشاعه و گسترش ادعای یهودیان در داشتن حق و حقوق در مسجد الاقصی می کنند.

مهمترین اقدامات زنان هیکل
سازمان زنان هیکل از هر اقدامی برای تحقق اهداف مقطعی و نهایی مورد نظر این سازمان ابا ندارد و مهمترین این اقدامات را می توان در موارد زیر ملاحظه کرد:

جمع‌ آوری طلا و جواهر برای تزیین هيكل
یکی از وظایف سازمان زنان هیکل جمع آوری طلا و جواهر برای تزیین معبد مورد ادعای یهودیان است تا از آنها برای تزیین این معبد استفاده کنند.

1286006_526

فروش خاک
یکی از عجیب ترین اقداماتی که سازمان زنان هیکل دست به آن زد، فروش کیسه های کوچک خاکی بود که اعضای این سازمان ادعا می کردند، از خاک برجا مانده از هیکل دوم سلیمان در قدس اشغالی است.

رسانه های صهیونیستی در این خصوص تصاویری از این کسیه ها منتشر کردند که روی آن نوشته شده بود، از خاک برجا مانده از هیکل دوم سلیمان در «کوه هیکل».

1286007_434

برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی
سازمان زنان هیکل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و کلاس ها و همایش ها و نشست های اعتقادی و دینی تحت عنوان لزوم بسیج یهود برای بنای هیکل سوم می کنند.
طی این فعالیت ها، زنان عضو سازمان اقدام به پخش کردن نشریه ها، کتابچه ها و اطلاعیه هایی می کنند که بر ضرورت بنای هیکل سوم سلیمان تاکید دارد.

1286008_996

تحریک نمازگزاران الاقصی
اعضای سازمان زنان هیکل به صورت مستمر طی فعالیت ها و اقداماتی که برای آن برنامه ریزی کرده اند، تلاش می کنند، موجب تحریک نمازگزاران فلسطینی مسجد الاقصی شوند و از جمله این اقدامات نوشیدن شراب توسط این زنان در مسجد الاقصی و دعوت از دختران و پسران یهودی جهت برگزاری مراسم ازدواج اشان در این مسجد مبارک است.

1286009_823

نقش زنان بنیادگرای یهودی در نزاع اعراب – اسرائیل

نقش زنان بنیادگرای یهودی – صهیونیستی تنها به بسیج زنان یهودی برای حضور در نزاع اعراب – اسرائیل و جلب بیش از پیش توجه و نگاه آنها به بنای هیکل مورد ادعایشان محدود نمی‌ شود، بلکه یکی از عرصه های مهمی که در قالب این نزاع این زنان در آن حضور دارند، جنگ و مبارزه جمعیتی در منطقه است.
جنگ و مبارزه جمعیتی این زنان در قالب تشویق به افزایش زاد و ولد در میان زنان یهودی به طور عام و زنان یهودی بنیادگرا به طور خاص نمود پیدا می کند، به گونه ای میزان باروری در میان این زنان به 8 زایمان می رسد.

1286010_192

این موضوع موجب شده است، «حوجی هوبرمن»، نویسنده راستگرای صهیونیست تاکید کند که «زنان یهودی بنیادگرا نقش مهمی را در مبارزه و جنگ جمعیتی اسرائیل با اعراب فلسطینی بازی می کنند و بردن این جنگ مقابل اعراب و فلسطینیان سرنوشت مبارزه اسرائیل با آنها را در تمام سطوح و ابعاد به سود یهود رقم می زند».
در این راستا زنان عضو سازمان زنان هیکل با اعمال فشار بر خاخام های یهودی خواستار صدور فتوای مجاز بودن حضور زنان در مسجد الاقصی شده اند، چون اغلب مردان یهودی حضور زنان خود در الاقصی را تا پیش از تصرف آن تحریم کرده اند.
منبع:مشرق