۱۶:۴۵ - جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴

امام جمعه موقت شاهین شهر؛

دولت عربستان لیاقت اداره حرمین الشریفین را ندارد

معتمدی خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر ابراز امیدواری کرد که این جریان آغاز حرکتی برای اتحاد کشورها برای اداره جهانی حرمین الشریفین شود و عربستان بی کفایت بداند که لیاقت خادمین حرمین الشریفین را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام هادی(ع)زیارت جامعه کبیره را یادگار ارزشمند امام هادی (ع) دانست که در همه مشاهد شریفه قرائت می شود در این زیارت نحوه سخن گفتن با اولیای خدا بیان شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، آسایش و آرامش امروز را مدیون شجاعت و دلاورمردیهای شهدا و ایثارگران دفاع مقدس دانست و گفت: دشمنی با اسلام سرشت و ذات استکبار است و هیچ گاه با ملت ایران کنار نخواهد آمد. و ملت ایران نیز می داند که هیچ وقت به دشمن بدقول و بی اعتبار اعتماد نداشته باشد.

حجت الاسلام علیرضا معتمدی عامل اصلی همه توطئه های دشمنان را اسلام ستیزی دانست و افزود: خوف از اسلام موجب سلب آرامش و آسایش دشمنان شده که این از برکات انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، خون های شهدای والامقام و صبر و مقاومت، ایثار خانواده های معظم شهدا است.

وی اضافه کرد: کسی که هشت سال با کشور ما در حال جنگ بود آلت دست استکبار جهانی بود. و این مسئله برای همه کشورها محرز شده بود که چکونه در منجلابی گرفتار شده که راه فراری از آن ندارد.

خطیب موقت شاهین شهر صدور انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس دانست خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت شد که جنگ حق علیه باطل هیچ گاه تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به دیدار صمیمانه رهبر انقلاب با جانبازان بیان کرد: این دیدار صمیمانه که بیش از سه ساعت به طول انجامید موجب تقویت روحیه جانبازان شد.

حجت الاسلام معتمدی به حادثه دلخراش و غمناک منا اشاره کرد و افزود: در پیام رهبر انقلاب به مسئولیت پذیری دولت عربستان اشاره شده که همین موضوع موجب همصدایی دیگر کشورهای از جمله ترکیه، مالزی و دیگر کشورها … شده و همه کشورهای اسلامی خواستار تشکیل شورایی جهانی برای اداره حرمین الشریفین شدند.

وی گفت: امیدواریم این جریان آغاز حرکتی برای اتحاد کشورها برای اداره جهانی حرمین الشریفین شود و عربستان بی کفایت بداند که لیاقت خادمین حرمین الشریفین را ندارد.

معتمدی اضافه کرد: رهبر انقلاب در پیام خود فرمودند: همه این اتفاقات حاصل بی تدبیری، بدرفتاری و رفتار ناصحیح دولت عربستان است که باید تعهد خود در این مسئولیت پذیرا باشند و باید برای کنگره عظیم حج شورایی از تمام کشورهای جهان اسلام تشکیل شود چراکه دولت آل سقوط لیاقت اداره حرمین را ندارد.

امام جمعه موقت شاهین شهر ضمن ابراز امیدواری برای برچیده شدن این لکه ننگ از سر بلاد اسلامی تصریح کرد: دولتی که قدرت تامین امنیت حجاج بیت الله الحرام را ندارد باید به خود بیاید و از دیگر کشورها استمداد طلب کند.

وی خطاب به دولت عربستان گفت: تا کجا می خواهید رسوایی خود را ادامه دهید در کنار حرم امن خدا قرار دارید اما اعتقادی به قدرت خدا ندارید و خود را مصداق این آیه قرار داده ایدکه می فرماید: آیا فکر می کنید کلید داری خانه خدا همانند ایمان به صاحب خدا است؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.